iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/72510-officiele-unlock-iphone-4-t-mobile-70-a.html)

R4Blade 27-11-10 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quient1970 (Bericht 606361)
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn Tmobile van mijn iphone 4 kan krijgen ik wil hem gaan gebruiken met mijn kpn sim kaart

Ik heb nog een softwarematig simvrije iphone interesse in ruil?

quient1970 27-11-10 21:27

hoi die van mij is maar 16 gig

R4Blade 27-11-10 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quient1970 (Bericht 606422)
hoi die van mij is maar 16 gig

Jammer, die van mij 32gb

buntje90 02-12-10 16:59

Hallo!

Ik zit het een en ander door te lezen hier. Nou ben ik nog niets tegen gekomen over een Duitse Iphone 4 16gb.

Is het mogelijk om deze via één van jullie sites te unlocken? Zoja, welke is de beste en de snelste?

Groetjes,
Dennis!

janopa 02-12-10 17:12

Ik wacht nog steeds tot er iemand komt met een oplossing voor een Iphone4 16gb van AT&t

Frangster 02-12-10 20:55

Wat is nou het beste/betrouwbaarste adres om mijn T-mobile iPhone 4 te laten unlocken? Ik zie door de bomen het bos niet meer.... :D

XIII 02-12-10 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frangster (Bericht 609834)
Wat is nou het beste/betrouwbaarste adres om mijn T-mobile iPhone 4 te laten unlocken? Ik zie door de bomen het bos niet meer.... :D

Wat dacht je van T-Mobile zelf? (iets duurder maar wel het meest betrouwbaar)

quient1970 03-12-10 17:51

Ik heb de untlocker gedaan bij DELOCKER maar tot nu toe nog geen resultaat
wel de mail gekregen hoe ik het moet doen
Sinds gisteren ermee bezig om hem te ontlocken maar het lukt nog steeds niet wie weet wat er dan misgaat
of zijn er ook mensen die het hebben geprobeert en waarbij het niet werkte

yasso 03-12-10 19:45

Mensen die iphone willen unlocken via t-mobile haal een simkaart kost 5/10euro 3x20 euro is 60x 2 €120 plus de 5 of 10 euro die je bij je simkaart krijgt t-mobile heeft aanbieding ik geloof tot Januari ofzo ze verdubbelen je beltegoed (vraag voor de zeker heid)

Halders 04-12-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yasso (Bericht 610234)
Mensen die iphone willen unlocken via t-mobile haal een simkaart kost 5/10euro 3x20 euro is 60x 2 €120 plus de 5 of 10 euro die je bij je simkaart krijgt t-mobile heeft aanbieding ik geloof tot Januari ofzo ze verdubbelen je beltegoed (vraag voor de zeker heid)

Mooi rekensommetje.. Maar wat is nu de clue van je verhaal ? Adviseer je nu om te unlocken of juist niet te unlocken??

update 4-12-10: Volgens mij snap ik het al.. Je kunt het tegoed van de prepaid-simkaart gebruiken om het toestel te laten unlocken bij T-mobile. Met deze actie kost unlocken dus 9,95 euro voor de simkaart (Prepaid International). Hier zit 7,50 euro beltegoed op. Vervolgens moet er dus nog 56,25 euro beltegoed opgewaardeerd worden om op de 120 euro uit te komen die nodig is voor het unlocken. De totale kosten voor het unlocken komen hiermee op 66,20 euro.

yasso 04-12-10 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halders (Bericht 610356)
Mooi rekensommetje.. Maar wat is nu de clue van je verhaal ? Adviseer je nu om te unlocken of juist niet te unlocken??

update 4-12-10: Volgens mij snap ik het al.. Je kunt het tegoed van de prepaid-simkaart gebruiken om het toestel te laten unlocken bij T-mobile. Met deze actie kost unlocken dus 9,95 euro voor de simkaart (Prepaid International). Hier zit 7,50 euro beltegoed op. Vervolgens moet er dus nog 56,25 euro beltegoed opgewaardeerd worden om op de 120 euro uit te komen die nodig is voor het unlocken. De totale kosten voor het unlocken komen hiermee op 66,20 euro.

Ja sorry mijn bedoeling was eigenlijk om mensen te helpen die zijn iphone origineel simlock vrij willen maken voor 66.20 valt dat toch mee dan heb lekker origineel simlock vrij gemaakte iphone .

Halders 05-12-10 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yasso (Bericht 610529)
Ja sorry mijn bedoeling was eigenlijk om mensen te helpen die zijn iphone origineel simlock vrij willen maken voor 66.20 valt dat toch mee dan heb lekker origineel simlock vrij gemaakte iphone .

Ik heb gisteren gebeld met T-mobile. De medewerker aan de telefoon vertelde me dat alleen de originele eigenaar het toestel simlock-vrij kan laten maken...Klopt dit ??

yasso 05-12-10 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halders (Bericht 610741)
Ik heb gisteren gebeld met T-mobile. De medewerker aan de telefoon vertelde me dat alleen de originele eigenaar het toestel simlock-vrij kan laten maken...Klopt dit ??

Nee dat klopt niet dat slaat nergens op bij mij vroegen ze alleen het IMEI nummer voor de rest niks anders ik heb me telefoon ook van een klasgenoot gekocht ( dit is tenminste bij mij gebeurt misschien hebben ze bij anderen mensen ook gevraagd)

Halders 06-12-10 14:34

Ik heb vandaag nog eens gebeld. In eerste instantie gaf de medewerker weer aan dat unlocken alleen mogelijk is door de oorspronkelijke eigenaar.
Ik heb daarna nog eens gebeld en gevraagd naar de voorwaarden zodat ik deze met de rechtsbijstand kan doornemen.

Jullie zullen het niet geloven maar ineens was het wel mogelijk om het toestel te laten unlocken. Kosten 120 euro die van een prepaid simkaart afgeboekt moeten worden.

Conclusie: medewerkers van t-mobile kennen hun processen niet of hebben instructies om klanten het bewust moeilijk te maken..

Roosert 06-12-10 16:31

En had je korting met die actie van T-mobile? Of heb je daadwerkelijk voor 120 euro erop gezet of voor 65 euro?

Halders 06-12-10 17:53

Ik heb de kaart maar voor 57 euro hoeven op te waarderen om op 120 euro btg uit te komen die noodzakelijk is voor de unlock. Let wel op dat je een prepaid international kaartje pakt.

Datamonster 06-12-10 18:02

Helaas heeft de OPTA gewaarschuwd dat de Telecom aanbieders
alleen de originele eigenaar na 1 jaar gratis hoeft te unlocken.
een 2e hands eigenaar hoeven ze niet na 1 een jaar gratis te unlocken.
Die mag weer het volle pond betalen:mad:

Roosert 06-12-10 20:15

Sorry hoor laatste vraagje! Kan j d T-mobile simkaart + beltegoed gewoon in d winkel kopen of is t alleen verkrijgbaar via het internet?

Halders 08-12-10 08:42

Deze is bij de t-mobile shop te krijgen.. Zoals ik al zei moet je prepaid International pakken.

Roosert 08-12-10 10:36

Nou ik heb weer pech! Zelfs met een t-mobile int. Simkaart geen service! Mijn iPhone 3GS is officieel de Nederlandse versie van t-mobile. Ik heb 4.1 met BB 05.14.02! Wanneer ik de t-mobile simkaart in mijn iPhone steek. Moet ik eerst mijn eigen pincode invoeren( Vodafone sim). Vervolgens wordt er gevraagd naar de pincode van de t-mobile na een juiste invoering van de pin woedt er lang gezocht! Uiteindelijke resultaat"Geen service". Heb ik een stap over het hoofd gezien of ben ik sinds 4 weken de nieuwe eigenaar van een iPod? Wie kan mij een verhelderend antwoord geven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.