iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/72510-officiele-unlock-iphone-4-t-mobile-70-a.html)

Lite 18-10-10 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lite (Bericht 587619)
Tsja ik heb ze naar aanleiding hiervan ook weer een mail gestuurd en hoop hier zometeen wat meer opheldering op te krijgen.

Nou net een mail gehad en hierin staat heel duidelijk dat momenteel dit nog plat ligt en zo gauw als het weer mogelijk is dit op de site vermeld gaat worden. Dus IMEI Unlock - Home goed in de gaten mocht het nog geunlocked moeten worden.

Greetsz

neggix 19-10-10 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lite (Bericht 587867)
Nou net een mail gehad en hierin staat heel duidelijk dat momenteel dit nog plat ligt en zo gauw als het weer mogelijk is dit op de site vermeld gaat worden. Dus IMEI Unlock - Home goed in de gaten mocht het nog geunlocked moeten worden.

Greetsz

Ik ben net gebeld door iemand die contact had met de imei unlock gast van Tmobile en die is blijkbaar ziek en zijn vervanger werkt niet echt naar behoren. Dus voor mij is het afwachten tot die gast beter is.

Sektorios 19-10-10 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neggix (Bericht 588266)
Ik ben net gebeld door iemand die contact had met de imei unlock gast van Tmobile en die is blijkbaar ziek en zijn vervanger werkt niet echt naar behoren. Dus voor mij is het afwachten tot die gast beter is.

Dus jij beweert dat er helemaal geen storing is maar dat beide sites geen unlocks kunnen leveren vanwege het feit dat er iemand ziek is?

deadly010 19-10-10 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neggix (Bericht 588266)
Ik ben net gebeld door iemand die contact had met de imei unlock gast van Tmobile en die is blijkbaar ziek en zijn vervanger werkt niet echt naar behoren. Dus voor mij is het afwachten tot die gast beter is.

Klinkt voor mij echt als o n z i n dit. Reden: waarom kan ik bellen naar T-Mobile en krijg ik een lief vrouwtje aan de lijn, die het vervolgens regelt het voor mij...binnen exact 1 kwartier?

;)

kokkie44 19-10-10 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadly010 (Bericht 588325)
Klinkt voor mij echt als o n z i n dit. Reden: waarom kan ik bellen naar T-Mobile en krijg ik een lief vrouwtje aan de lijn, die het vervolgens regelt het voor mij...binnen exact 1 kwartier?

;)

Maar dan ben jij zeker klant bij T-mobile?
Want voor mij deden ze niks
" Nee meneer wij kunnen u niet helpen, daarvoor moet u bij de provider van het toestel zelf zijn"

neggix 19-10-10 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios (Bericht 588315)
Dus jij beweert dat er helemaal geen storing is maar dat beide sites geen unlocks kunnen leveren vanwege het feit dat er iemand ziek is?

Degene die mijn unlock moet doen kan het in ieder geval niet door ziekte ofzo. Zullen er vast wel meer zijn o.i.d. maar ik krijg het nu niet voor elkaar

deadly010 20-10-10 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 588340)
Maar dan ben jij zeker klant bij T-mobile?
Want voor mij deden ze niks
" Nee meneer wij kunnen u niet helpen, daarvoor moet u bij de provider van het toestel zelf zijn"

Ik ben klant bij T-mobile idd...maar wat jij zegt lijkt me logisch, toch? Maar, er wordt gezegd dat het iemand is bij T-mobile die dat doet voor externe partijen (imeiunlock, cdmedia, etc)...denk eerder dat het iemand is bij Apple die dat doet, dan geloof ik dat verhaal meer ;)

Misschien gewoon afwachten voor jullie...snap dat het *** is, heb je een iphone kan je er niet mee bellen...:(

kokkie44 20-10-10 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadly010 (Bericht 588645)
.Misschien gewoon afwachten voor jullie...snap dat het *** is, heb je een iphone kan je er niet mee bellen...:(

Dat zuigt zeg maar:mad:

deadly010 20-10-10 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 588750)
Dat zuigt zeg maar:mad:

begrijp ik!! :(

tattu 20-10-10 16:20

Officieel Simlockvrij maken kan natuurlijk bij t-mobile, maar ook bij anderen :)
alleen dan niet voor 120euro maar voor 75euro, pm voor meer info ;)

deadly010 20-10-10 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tattu (Bericht 588818)
Officieel Simlockvrij maken kan natuurlijk bij t-mobile, maar ook bij anderen :)
alleen dan niet voor 120euro maar voor 75euro, pm voor meer info ;)

daar kom je nu pas mee? haha...
;)

Lite 21-10-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tattu (Bericht 588818)
Officieel Simlockvrij maken kan natuurlijk bij t-mobile, maar ook bij anderen :)
alleen dan niet voor 120euro maar voor 75euro, pm voor meer info ;)

Waarom niet de info hier neerzetten??

Sektorios 21-10-10 22:46

Klinkt lekker betrouwbaar die tattu. :rolleyes:

Ik kon echter niet langer meer wachten en heb mijn iPhone 4 bij de volgende website laten unlocken na een tip van een bekende van mij: Home | DeLocker

In eerste instantie had ik er weinig vertrouwen in gezien het feit de site er niet echt professioneel uit ziet en omdat er alleen via vooruitbetaling betaald kon worden. Echter is mijn iPhone 4 nu na twee dagen toch echt unlocked! :)

tattu 21-10-10 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios (Bericht 589676)
Klinkt lekker betrouwbaar die tattu. :rolleyes:

Ik kon echter niet langer meer wachten en heb mijn iPhone 4 bij de volgende website laten unlocken na een tip van een bekende van mij: Home | DeLocker

In eerste instantie had ik er weinig vertrouwen in gezien het feit de site er niet echt professioneel uit ziet en omdat er alleen via vooruitbetaling betaald kon worden. Echter is mijn iPhone 4 nu na twee dagen toch echt unlocked! :)

Als je niets weet moet je niet oordelen.
Genoeg mensen hier die blij zijn met hun officiele unlock :)

Chrisl 22-10-10 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tattu (Bericht 589698)
Als je niets weet moet je niet oordelen.
Genoeg mensen hier die blij zijn met hun officiele unlock :)

Waaronder ik hopelijk, pm nog gehad?

Sektorios 22-10-10 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tattu (Bericht 589698)
Als je niets weet moet je niet oordelen.
Genoeg mensen hier die blij zijn met hun officiele unlock :)

Ik hoef niks te weten om te kunnen zeggen dat je niet betrouwbaar klinkt. Beetje je diensten verkopen op een forum via PM, daarvan zal ik niet de enige zijn die zegt dat de betrouwbaarheid er niet vanaf springt.

Ik zeg niet dat je niet te vertrouwen bent. Ik zeg alleen dat je de schijn tegen je hebt. Ik zou in ieder geval niet zomaar mijn 75 euro aan jou toe vertrouwen. Iedereen die dat wel wil doen moet dat natuurlijk helemaal zelf weten.

musiqman 22-10-10 11:11

Ik had dat idee ook maar ik schrijf dit nu vanaf een officieel geunlockte iPhone 4. Tattu tnx.

Bigbrothers2000 22-10-10 11:42

Ik kon T-mobile iphone's ook unlocken voor klanten, probleem is nu dat die gasten gepakt is bij T-mobile. Dus momenteel gewoon afwachten tot er iemand anders komt en die het risico neemt om het te unlocken :)

Sektorios 22-10-10 12:08

O, dat is niet zo mooi. Maar ja, kun je natuurlijk eigenlijk ook niet maken als je ergens werkt. :D Sites als Home | DeLocker doen het volgens mij gewoon rechtstreeks bij Apple en niet via een tussenpersoon.

Hebben ze de unlocks wel actief gelaten van de telefoons die de persoon had unlocked? Of kunnen ze dat uberhaupt niet meer terug draaien?

toontje55 22-10-10 18:01

Via Tattu net voor 75 euro mijn iPhone 4 laten unlocken. Was in 2 uurtjes geregeld. Echt super!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.