iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/72510-officiele-unlock-iphone-4-t-mobile-70-a.html)

kokkie44 16-10-10 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 586006)
Zit ook met AT&T simlock maar denk dat er voorlopig geen officiele oplossing komt :mad:

Dus we moeten wachten op fw 4.2 begrijp ik, zit nl met hetzelfde probleem

Lite 16-10-10 15:58

Die Imeiunlock heeft wel weer de Iphone 4 erbij staan bij het unlocken terwijl het laatste bericht was dat deze helemaal verwijderd was ivm die storing... Zou dus kunnen inhouden dat de storing verholpen is.

Zie hieronder.

IMEI Unlock - iPhone

Chrisl 16-10-10 17:08

Hoop dat iemand hier dit weet, zoals ik op de vorige bladzijde al schreef heeft een vriendelijke klantenservice medewerker van T-Mobile mijn imei door gegeven aan Apple om te laten unlocken (normaliter kan dit niet omdat ik een AT&T simlock heb). Dit was donderdag en tot op heden zegt iTunes nog niks. Maar ik heb op m'n pc m'n host file aangepast om te kunnen restoren met 4.0.1. Zou het kunnen dat iTunes door die aanpassing niet kan doorkrijgen dat hij ge-unlocked is?

Tevens las ik hier ergens op het forum dat je bij het officieel laten unlocken ultrasn0w niet geinstalleerd mag hebben, weet iemand of dit correct is? Of zijn er mensen die ultrasn0w wel hadden tijdens hun officiele unlock en dit ging gewoon zoals het hoorde?

kokkie44 16-10-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lite (Bericht 586466)
Die Imeiunlock heeft wel weer de Iphone 4 erbij staan bij het unlocken terwijl het laatste bericht was dat deze helemaal verwijderd was ivm die storing... Zou dus kunnen inhouden dat de storing verholpen is.

Zie hieronder.

IMEI Unlock - iPhone

Voorlopig reageren ze niet op de mailtjes en ik zie de iphone 4 at&t lock er niet tussen staan. :mad:

Chrisl 16-10-10 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 586508)
Hoop dat iemand hier dit weet, zoals ik op de vorige bladzijde al schreef heeft een vriendelijke klantenservice medewerker van T-Mobile mijn imei door gegeven aan Apple om te laten unlocken (normaliter kan dit niet omdat ik een AT&T simlock heb). Dit was donderdag en tot op heden zegt iTunes nog niks. Maar ik heb op m'n pc m'n host file aangepast om te kunnen restoren met 4.0.1. Zou het kunnen dat iTunes door die aanpassing niet kan doorkrijgen dat hij ge-unlocked is?

Tevens las ik hier ergens op het forum dat je bij het officieel laten unlocken ultrasn0w niet geinstalleerd mag hebben, weet iemand of dit correct is? Of zijn er mensen die ultrasn0w wel hadden tijdens hun officiele unlock en dit ging gewoon zoals het hoorde?

Iemand????

deadly010 17-10-10 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lite (Bericht 586466)
Die Imeiunlock heeft wel weer de Iphone 4 erbij staan bij het unlocken terwijl het laatste bericht was dat deze helemaal verwijderd was ivm die storing... Zou dus kunnen inhouden dat de storing verholpen is.

Zie hieronder.

IMEI Unlock - iPhone

Idd zeg!! Dat is wel gek...

Heb er ook een mail aan gewaagd...aangezien ik al sinds [FONT=Tahoma]23-9 wacht op mijn aangevraagd unlock...[/FONT]

bobo1981 17-10-10 11:30

Kan iemand me meer duidelijkheid geven over de overstap naar 4.2.
Zit momenteel ook met een simlock iOS Version 4.1.0 with modem firmware: 02.10.04.
JB is in orde, kan m'n phone dus ook al ten minste terug als ipod gebruiken.
Maar zou deze keer GEEN fouten willen maken wanneer de nieuwe unlock er komt.
Heb begrepen dat die pas ergens in november beschikbaar zou zijn... :(

deadly010 17-10-10 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bobo1981 (Bericht 586888)
Kan iemand me meer duidelijkheid geven over de overstap naar 4.2.
Zit momenteel ook met een simlock iOS Version 4.1.0 with modem firmware: 02.10.04.
JB is in orde, kan m'n phone dus ook al ten minste terug als ipod gebruiken.
Maar zou deze keer GEEN fouten willen maken wanneer de nieuwe unlock er komt.
Heb begrepen dat die pas ergens in november beschikbaar zou zijn... :(

Er wordt inderdaad gezegd dat er pas een softwarematige unlock komt voor versie 4.2...ik zou alleen voor de zekerheid, VOORDAT je naar 4.2 overgaat straks, even wachten i.v.m. de baseband ;-) Deze kan je dan bewaren met umbrella, mocht dit nodig zijn.

kokkie44 17-10-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadly010 (Bericht 586894)
Er wordt inderdaad gezegd dat er pas een softwarematige unlock komt voor versie 4.2...ik zou alleen voor de zekerheid, VOORDAT je naar 4.2 overgaat straks, even wachten i.v.m. de baseband ;-) Deze kan je dan bewaren met umbrella, mocht dit nodig zijn.

Ik heb met umbrella geprobeerd mn iphone 4 met simlock de shsh file alvast te saven, maar dat lukt niet want die staat er niet tussen.
Wat gaat er mis?

deadly010 17-10-10 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 587027)
Ik heb met umbrella geprobeerd mn iphone 4 met simlock de shsh file alvast te saven, maar dat lukt niet want die staat er niet tussen.
Wat gaat er mis?

heb je wel de laatste versie van umbrella gedownload?

kokkie44 18-10-10 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadly010 (Bericht 587075)
heb je wel de laatste versie van umbrella gedownload?

Zag net dat er een update was uitgekomen, nu is het wel gelukt

Ik kreeg overigens van imeiunlock een mailtje dat de iphone 4 niet
ge-unlockr kan worden. :mad:

Lite 18-10-10 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 587583)
Zag net dat er een update was uitgekomen, nu is het wel gelukt

Ik kreeg overigens van imeiunlock een mailtje dat de iphone 4 niet
ge-unlockr kan worden. :mad:


Goh wat vreemd want ik kreeg ook een mailtje dat dit NOG niet mogelijk was.

Ze waren bezig met een server back-up omdat die niet goed zou zijn en hierna (is mijn aanname) dat het wel weer mogelijk is.

kokkie44 18-10-10 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lite (Bericht 587593)
Goh wat vreemd want ik kreeg ook een mailtje dat dit NOG niet mogelijk was.

Ze waren bezig met een server back-up omdat die niet goed zou zijn en hierna (is mijn aanname) dat het wel weer mogelijk is.

Dit was het antwoord dat ik kreeg.
Citaat:

Hallo Paul,

Dit is helaas niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Peter
www.imeiunlock.nl.

Lite 18-10-10 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 586508)
Hoop dat iemand hier dit weet, zoals ik op de vorige bladzijde al schreef heeft een vriendelijke klantenservice medewerker van T-Mobile mijn imei door gegeven aan Apple om te laten unlocken (normaliter kan dit niet omdat ik een AT&T simlock heb). Dit was donderdag en tot op heden zegt iTunes nog niks. Maar ik heb op m'n pc m'n host file aangepast om te kunnen restoren met 4.0.1. Zou het kunnen dat iTunes door die aanpassing niet kan doorkrijgen dat hij ge-unlocked is?

Tevens las ik hier ergens op het forum dat je bij het officieel laten unlocken ultrasn0w niet geinstalleerd mag hebben, weet iemand of dit correct is? Of zijn er mensen die ultrasn0w wel hadden tijdens hun officiele unlock en dit ging gewoon zoals het hoorde?


Is hier al wat meer over bekend? ik wil eigenlijk ook wel weten of het wel kan om en officieel te unlocken met UltrasnOw op je iphone.

Jazzamataz 18-10-10 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 587602)
Dit was het antwoord dat ik kreeg.


Vreemd, dan zou het moeten zijn, dit is helaas niet meer mogelijk.

Ik heb het door hun nl. wel laten doen.

Lite 18-10-10 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz (Bericht 587611)
Vreemd, dan zou het moeten zijn, dit is helaas niet meer mogelijk.

Ik heb het door hun nl. wel laten doen.


Tsja ik heb ze naar aanleiding hiervan ook weer een mail gestuurd en hoop hier zometeen wat meer opheldering op te krijgen.

deadly010 18-10-10 17:47

Zover ik weet is het de komende tijd niet meer mogelijk...alleen via de provider zelf. Ik heb dit dan ook gedaan...geen gezeik meer. (t-mobile overigens)

De update/server back-up was voor de site zelf...heeft niets met het unlocken van een iphone te maken ;)

kokkie44 18-10-10 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deadly010 (Bericht 587697)
Zover ik weet is het de komende tijd niet meer mogelijk...alleen via de provider zelf. Ik heb dit dan ook gedaan...geen gezeik meer. (t-mobile overigens)

Was jij al klant bij T-mobile dan?

deadly010 18-10-10 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 587740)
Was jij al klant bij T-mobile dan?

Jep...ja sorry, dat bedoelde ik. Als je een buitenlands toestel heb moet je denk ik wachten op 4.2

zebi 18-10-10 19:51

Dus dit station is ook al weer voorbij:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.