iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/72510-officiele-unlock-iphone-4-t-mobile-70-a.html)

Melvin18 29-09-10 14:04

ik heb gemaild erover.... zou snel komen maar denk dat dat algemeen geval is :p
dus ik wacht maar af kijk elke dag wel even

Chrisl 29-09-10 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz (Bericht 572941)
Omdat ze die unlock niet aanbieden.

Dat snap ik, maar waar ZIEN jullie dat??????

Waltero 29-09-10 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 573010)
Dat snap ik, maar waar ZIEN jullie dat??????

op de site misschien??

Misschien kon je beter vragen waar we het NIET ZIEN ;)
Op de site word deze unlock namelijk niet genoemt!

Chrisl 29-09-10 14:21

Ik zie op de site helemaal niks staan qua providers.

Het enige dat ik zie is dat je een mailtje moet sturen.

Zou het aan mijn browser liggen dat ik het niet zie of ben ik echt scheel????

Jazzamataz 29-09-10 14:26

Moet je toch beter gaan kijken. Als je remote services aanklikt en dan iphone krijg je een hele lijst met toestellen en foto's. AT&T staat daar niet tussen.

Roentje 29-09-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 573014)
Ik zie op de site helemaal niks staan qua providers.

Het enige dat ik zie is dat je een mailtje moet sturen.

Zou het aan mijn browser liggen dat ik het niet zie of ben ik echt scheel????

Op Cdmedia - Uw online budget store ga je in het menu naar Remote Service >> Iphone Unlock Imei. Daar zie je een lijst van alle unlock mogelijkheden. En nog geen AT&T.

Chrisl 29-09-10 14:34

Gevonden, dank je....

Waltero 29-09-10 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 573026)
Gevonden, dank je....

Niet gevonden bedoel je vast ;-)

ezee 29-09-10 15:08

Vandaag ook ge-unlocked via CD-media: TOP !!!

iPhone half uur aan de iTunes hangen, afkoppelen en weer aankoppelen.

Gefeliciteerd!

R4Blade 29-09-10 15:32

:( ik heb een Iphone 4 32Gb 02 UK locked... :( €100,- + €25,-
en ik heb een Iphone 4 32Gb AT&T locked....

jammer dat die zo duur is die O2 unlock... voor €60,- had ik het zeker gedaan!!

frederik7 29-09-10 17:29

Ik zit hier ook te kijken met mn AT&T...Ik hoop dat hij er snel is...

jurianvdberg 29-09-10 18:07

Ik heb nog even een vraag:
Je moet je iphone uit doen, andere simkaart erin (ik heb hi).
Als ik dit doe dan start mijn iphone gewoon op en zegt hij in mijn beginscherm dat er een simlock aanwezig is. Dan kan ik drukken op ontgrendelen en dan kan ik mijn pincode invoeren, als ik op ok klik gaat hij terug naar het beginscherm, maar geeft hij bovenin geen provider weer. Logisch, want er zit een simlock van t-mobile op.
Als ik hem dan aan iTunes hang dan krijg ik een scherm: De sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund.
Hij geeft de iphone dan wel weer in de lijst links in iTunes, maar hij gaat niet synchroniseren ofzo, hij komt namelijk niet verder dan dit scherm.
Klopt dit? Want als ik de procedure van Cdmedia lees staat er dat je je iphone aan iTunes moet hangen dat hij dan synchroniseerd en dat je er dan een half uur niet aan moet komen.
Kan iemand mij vertellen hoe dat bij hem gegaan is? Gewoon even het volledige plaatje van hoe de complete unlock bij Cdmedia is gegaan?

marcelvunen 29-09-10 20:53

Misschien even een dagje wachten? heb je al een bevestigings mail gekregen van cd media dat de unlock er af is? of dat het nog in behandeling is?

ballegooier 29-09-10 21:08

Echt geweldig dit. Zit vast 1 mannetje op z'n zolderkamer goed geld te verdienen, of?
Hoe zou dit bedrijf(je?) dit doen? Het lijkt allemaal legaal en werkt iig 100%, dus het moet wel via een officiële weg gaan...?
Ben gewoon nieuwschierig hoor, ik verdenk ze niet ofzo.

Jazzamataz 29-09-10 21:17

Ik las gisteren een stukje op tweakers dat er in frankrijk een aantal fraudeurs zijn opgepakt. Dit betrof ook zaken als unlocks verkopen. Dit was voor hun mogelijk omdat zij mensen kenden bij providers die daarbij hulp boden. Ik vermoed dat dit niet veel anders gaat. Maar dat is slechts een gevoel. Het werkt in ieder geval prima :D

jurianvdberg 29-09-10 21:21

Ik heb nog helemaal geen aanvraag gestuurd naar cdmedia, want als ik mn iphone niet goed kan koppelen aan itunes, kan mn iphone dan wel simlock-vrij worden gemaakt?
Wat voor scherm kreeg jij toen je je iphone aan itunes koppelde met je andere (niet t-mobile) simkaart erin?

Waltero 30-09-10 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurianvdberg (Bericht 573406)
Ik heb nog helemaal geen aanvraag gestuurd naar cdmedia, want als ik mn iphone niet goed kan koppelen aan itunes, kan mn iphone dan wel simlock-vrij worden gemaakt?
Wat voor scherm kreeg jij toen je je iphone aan itunes koppelde met je andere (niet t-mobile) simkaart erin?


Dan krijgt IEDEREEN hetzelfde scherm, dat komt namelijk door de simlock (zoals je zelf ook al de conclusie had getrokken). Doe je er een sim in waarop het toestel is gelocked dan gaat deze melding weg.. Als je een unlock hebt aangevraagd dan wacht je bij dit scherm een half uur/uur.. En dan krijg je de melding dat hij unlocked is!!

Bij mijn aanvraag is er wat mis gegaan helaas, maar de eigenaar(?) van dit "bedrijfje" heeft het verzoek opnieuw gedaan en vertelde me dat ik nog voor het weekend mijn unlock kon verwachten (mooi optijd voor de volgende jailbreak ;)).

Wat ik denk is dat deze jongen inderdaad mensen kent, of via een bepaald netwerk deze unlocks weet te regelen.. Van een officieel bedrijf waar meerdere mensen in dienst zijn mag je toch wat beter taalgebruik verwachten! Overigens heeft deze jongen meerdere "bedrijfjes" want hiermee tekent hij zijn mails!

Beedeewee 30-09-10 14:11

Hmmmz, ik zit nu ook zwaar te twijfelen of ik dit zal doen (CDmedia)... Kan iemand mij overtuigen? Of zal ik tóch op de jailbreak wachten (en dan ook nog hopen op een unlock).

Wie o wie?

Waltero 30-09-10 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beedeewee (Bericht 573783)
Hmmmz, ik zit nu ook zwaar te twijfelen of ik dit zal doen (CDmedia)... Kan iemand mij overtuigen? Of zal ik tóch op de jailbreak wachten (en dan ook nog hopen op een unlock).

Wie o wie?

Je moet jezelf de vraag stellen : Heb ik er XXEuro voor over of wil ik geen XXeuro betalen en wachten op elke jailbreak/daarbij behorende nieuwe unlock.

(de XX ligt aan welke lock je hebt, dus welk land+provider),

Persoonlijk had ik het er wel voor over, scheelt me wachten/frustratie/unlocken.. Nu kan ik bij elke jailbreak gewoon updaten zonder de kans op verlies van mijn telefoonfunctie (in basis is het toch mijn telefoon ipv leuke gadget)

pd3ed 30-09-10 18:06

1 Bijlage(n)
Na een paar uur na de aanvraag bij cdmedia was het al klaar !
Perfect !!
(Zie foto)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.