iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/72510-officiele-unlock-iphone-4-t-mobile-70-a.html)

Typ 81 23-09-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevah (Bericht 568125)
Dus als ik bij een autorized apple reseller naar binnen stapt en vraag of ze een unlock code voor me kunnen regelen zou dat moeten lukken?

Ik denk niet dat het zo werkt. Apple heeft daar afspraken over met T-Mobile.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mart1n71 (Bericht 568249)
een klein vraagje tussendoor... als je phone door t-mobile is geunlocked kan je dat verpesten door een jailbreak toe te passen ?

Nee, je hebt een 'forever unlocked' iPhone ongeacht welke update of jailbreak dan ook.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 568325)
Heeft iemand dit al daadwerkelijk gedaan? Topicstarter uitgezonderd.

Kijk anders even op het forum van Tweakers.net, daar heb ik het vandaan. Misschien lijk ik een spammer ofzo, maar ik wil enkel de mensen hier helpen met een goedkoper alternatief :)

Jazzamataz 23-09-10 20:09

Ik heb het gedaan bij imeiunlock.nl. Is gewoon goed. Die cdmedia site had ik geen goed gevoel bij met die schitterende teksten. Ik heb wel 85 betaald maar is wel goed. Wel 7 dagen wachten. Is nog altijd 35 euro goedkoper dan TM.

Typ 81 23-09-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz (Bericht 568384)
Ik heb het gedaan bij imeiunlock.nl. Is gewoon goed. Die cdmedia site had ik geen goed gevoel bij met die schitterende teksten. Ik heb wel 85 betaald maar is wel goed. Wel 7 dagen wachten. Is nog altijd 35 euro goedkoper dan TM.

Hoezo wel goed? Bij mij was het ook goed en binnen 3 uur en goedkoper. Ik zie het probleem niet helemaal :confused: De layout van een website is niet allebepalend hoor.

iCupboard 23-09-10 20:18

Ik vraag me af waarom je in de aanval gaat, terwijl hij gewoon zegt waarom hij zich niet prettig voelde bij de site CDMedia?

Typ 81 23-09-10 20:21

Misschien helpt dit:

http://i1229.photobucket.com/albums/...er/Unlock1.jpg

http://i1229.photobucket.com/albums/...ger/Unlock.jpg

Typ 81 23-09-10 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iCupboard (Bericht 568401)
Ik vraag me af waarom je in de aanval gaat, terwijl hij gewoon zegt waarom hij zich niet prettig voelde bij de site CDMedia?

Ik ga niet in de aanval, maar hij legt de nadruk op dat het bij hem wel goed is gegaan. Terwijl het bij mij ook goed is gegaan.

iCupboard 23-09-10 20:28

Hij legt niet de nadruk op dat het wel goed was bij hem en niet bij jou. Hij zei dat de site waar hij het had besteld goed was, ondanks de wat hogere prijs.

Harley4 23-09-10 20:42

Nog niemand dus, vroeg nog topicstarter uitgezonderd

Geert T 23-09-10 20:54

weet iemand wanneer je een US iphone 4.1 kan unlocken?

RalfdeBoer 24-09-10 10:03

Ik heb eergisteren de code aangevraagd, maar nog geen code mogen ontvangen.
Net zoals bij de jailbreak is geduld een schone zaak.

Ik meld het wel als het allemaal gelukt is!

Jazzamataz 24-09-10 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 568390)
Hoezo wel goed? Bij mij was het ook goed en binnen 3 uur en goedkoper. Ik zie het probleem niet helemaal :confused: De layout van een website is niet allebepalend hoor.


Waarom leg je de klemtoon op 'wel'? Dan lijkt het alsof die cdmedia niet goed is. Die is toch ook goed volgens jou. Zijn ze allebei goed :D

Waltero 24-09-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 568325)
Heeft iemand dit al daadwerkelijk gedaan? Topicstarter uitgezonderd.

Ik heb het zojuist ook gedaan, nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk goed gaat ;-)

Roentje 24-09-10 13:59

Hoe nu verder?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 567459)
Dit is gewoon officieel hoor, ze vragen unlock codes aan bij Apple. Bij mij werkt het perfect. Niet te vergelijken met al die unlock-sites, dat zijn gewoon skamsites.

Hoe heb je dit verder aangepakt? Heb vandaag bevestiging gekregen, maar de beschrijving wat ik nu verder moet doen is niet echt duidelijk. Kun jij uitleggen wat jij hebt gedaan?

Alvast bedankt!!

Waltero 24-09-10 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roentje (Bericht 568909)
Hoe heb je dit verder aangepakt? Heb vandaag bevestiging gekregen, maar de beschrijving wat ik nu verder moet doen is niet echt duidelijk. Kun jij uitleggen wat jij hebt gedaan?

Alvast bedankt!!


In een ver grijs verleden heeft t-mobile ooit een 3g voor me simlock vrij gemaakt..

Ik moest toen :

Simkaart van gewilde provider in het toestel doen, aan itunes connecten, en tijdje (wel best lang hoor) wachten.. Dan roept itunes op een gegeven moment dat ie simlock vrij is !

Jazzamataz 24-09-10 14:54

De procedure is hier wel op de site te vinden. Even zoeken zou ik zeggen.

Roentje 24-09-10 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz (Bericht 568955)
De procedure is hier wel op de site te vinden. Even zoeken zou ik zeggen.

Zo ver was ik al, zoeken. Maar die follow up kan ik nou juist nergens vinden.

Waltero 24-09-10 15:15

Zie mijn vorige reactie!

Waltero 24-09-10 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roentje (Bericht 568959)
Zo ver was ik al, zoeken. Maar die follow up kan ik nou juist nergens vinden.

Kijk eens onderaan je factuur (of die paar posts terug geleden is gepost), daar zie je het precies staan (ookal had ik het je ook al verteld, is exact hetzelfde)

Roentje 24-09-10 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Waltero (Bericht 568983)
Kijk eens onderaan je factuur (of die paar posts terug geleden is gepost), daar zie je het precies staan (ookal had ik het je ook al verteld, is exact hetzelfde)

Onderaan mijn factuur staat het in zeer gebrekkig en raar opgebouwd nederlands, waardoor de volgorde van acties niet helemaal duidelijk is. En aangezien ik mijn IP4 niet naar de filistijnen wil helpen, wil ik wel weten hoe een en ander moet gebeuren.

Jouw uitleg zal ik opvolgen, dus THNX!!

perryjong 24-09-10 16:35

ik heb het gedaan en nee dit is geen reclame kosten met 60euro en is een legale unlock.
thx topic starter tis beter dan de iligale turk hier om de hoek die me probeert lichter te maken voor niks.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.