Herstelmode cancelen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is in de herstelmode geraakt en wilt doorgaan met herstellen, maar dat wil ik niet omdat ik geen back up van mijn telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstelmode cancelen
Mijn iPhone is in de herstelmode geraakt en wilt doorgaan met herstellen, maar dat wil ik niet omdat ik geen back up van mijn telefoon heb. Ik heb er belangrijke foto's op staan voor mijn studie en dat mag absoluut niet verloren gaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen om uit de herstelmode te komen zonder te herstellen, want ik raak nogal in paniek... Of misschien is er een oplossing om bij mijn foto's te komen...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niemand mij helpen...
|
|
||||
|
||||
Download Tiny Umbrella.
Met dat programma kan je je iphone uit recovery mode krijgen. |
|
||||
|
||||
probeer hem er uit te duwen met tiny umbrella
edit ; nie snel genoeg getypt gelijk |
|
|||
|
|||
ziphone kan ik niet starten... ik ga tiny umbrella proberen
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen jailbreak... Maakt dat uit?
|
|
||||
|
||||
Nee dat maakt niet uit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu tiny umbrella... Ben alleen nogal bang om iets verkeerd te doen en alsnog alles te verliezen.
|
|
|||
|
|||
U bent geweldig! Ik ben er uit!
|
|
||||
|
||||
Mooi om te horen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijft in herstelmode staan | Henksat | iPhone algemeen | 14 | 26-07-11 00:55 |
Iphone in herstelmode - HELP! -- | Wagneriski | iPhone algemeen | 28 | 07-04-11 17:37 |
iPhone 3G jailbreaked blijft hangen in herstelmode | tarik93 | iPhone algemeen | 8 | 20-03-11 11:19 |
iphone in herstelmode | kamran1923 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-11 15:52 |
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 | Ca$hMonnie | iPhone algemeen | 5 | 05-12-10 07:28 |
|
|