Kan mijn iphone nog geunlocked(downgraded vanaf 4.1) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal Ik wilde mijn iphone graag unlocken, alleen weet ik niet of dat nog kan, heb namelijk hem geupdated naar 4.1 en weer gedowngraden(met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mijn iphone nog geunlocked(downgraded vanaf 4.1)
Hi allemaal
Ik wilde mijn iphone graag unlocken, alleen weet ik niet of dat nog kan, heb namelijk hem geupdated naar 4.1 en weer gedowngraden(met veel gedoe) naar 3.1.3 is het nog mogelijk om hem te unlocken ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb het zelfde probleem ik heb hem ook geupdate naar 4.1 nu is de simlock er weer op. maar weet jij of je hem kunt unlocken met 4.1 of moet ik hem dan zowiezo weer naar de vorige software doen, en zoja hoe doe ik dat ? |
|
|||
|
|||
Jammer maar helaas je kunt wel downgraden van firmware 4.1
maar je baseband kun je niet downgraden en deze is niet te unlocken behalve officieel.
|
|||
|
|||
oke, bedankt dat dacht ik al
dan maar legaal.... |
|
|||
|
|||
ik doe het dan ook maar legaal, ik ga het via cdmania.nl doen kost 60 euro. goede keuze ?
of is niemand hier bekend mee |
|
|||
|
|||
is je mobiel al ouder dan 12 maanden
anders kun je het gratis doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan ik ooit nog mijn iPhone4 (4.2.1) untethered jailbreaken | Terneusen | Jailbreak | 6 | 15-12-10 15:24 |
iPhone: Kan ik mijn iPhone 3GS (MC637GB) nog downgraden na update naar 4.1? | speedieiphone | Jailbreak | 33 | 11-10-10 12:19 |
iPhone 1e gen.: mijn Iphone 1e gen krijg ik niet geunlocked. | jteriele | Unlock | 1 | 12-06-10 00:01 |
Kan alleen nog maar bellen met mijn headset | ILIKE | iPhone algemeen | 5 | 11-07-08 11:22 |
Geunlocked iphone opnieuw geunlocked met iDemocracy 3, Maar is nu vastgelopen>> HELP | Heratie | Unlock [archief] | 4 | 06-05-08 01:48 |
|
|