//

iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen

iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS welke gejailbreakt en unlocked was (4.0.1) . Maar per vergissing fabrieks herstelling teruggezet. De iPhone hangt nu op het bootlogo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-10, 20:43
vdbergen vdbergen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen

Ik heb een iPhone 3GS welke gejailbreakt en unlocked was (4.0.1) .

Maar per vergissing fabrieks herstelling teruggezet. De iPhone hangt nu op het bootlogo en iTunes beweert dat hij in DFU-mode zit.(Ik had mijn 4.0.2 kunnen ruilen met een amerikaanse collega voor een 4.0.1 maar die wou hem nog wissen voor hij hem aan mij gaf - vandaar en zit dus nu vast)

Wat denken jullie dat de beste opties zijn. Jammergenoeg vind ik geen SHSH blobs terug - dus een gewone restore naar 4.0.1 is niet mogelijk. (deze waren waarschijnlijk nog niet doorgestuurd alhoewel we wel op make my life easy hadden gedrukt)

Vroeg mij af of ik ultrasnow 2.02 zou kunnen gebruiken. Heb wel JBme2Pwn niet uitgevoerd, maar weet dus niet wat dit doet.

Ook vroeg ik me af of de unlock een aanpassing in de baseband zelf doet of niet. Want dan kan ik eventueel een 4.1 installeren zonder baseband update (als dit zou bestaan) en toch mijn unlock nog hebben zonder de jailbreak.

Hopelijk heeft er iemand een idee.... mijn iPhone perikelen zijn nog niet over hier.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-10, 20:45
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als je de oude bootrom hebt kan je updaten naar iOS4.1 met een custom firmware die je in Sn0wbreeze maakt.
  #3  
Oud 29-09-10, 21:14
vdbergen vdbergen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

Hangt op perparing iPhone voor restore...en als ik daar dan toch voorbij geraak krijg ik fout 1600 of 1604.

Heb dit zowel op mac als op PC geprobeerd met zowel iTunes 9.2.1 als iTunes 10.0.x

Heb dit zowel geprobeerd in recovery mode --> geraakt hij niet voorbij preparing iPhone voor restore - 1604 na 15 min
en in DFU mode --> probeert hij 3 keer "preparing iPhone voor restore" waarna ik een fout krijg - 1600

(kick out of recovery mode door tinyUmbrella lukt nog)

Tip: nooit naar fabrieksinstellingen herstellen na jailbreak!!

Vraag mij zelf af of je een backup kan terugzetten na een jailbreak? Want dan wist hij ook alle data op de telefoon.

In de logs zie ik dit ook nog :"Could not find a device with UID RestoreLogs".

Misschien moet ik hem proberen restoren op de PC waar er een backup van deze iPhone staat, maar dan moet die terug naar de US.

Laatst gewijzigd door vdbergen; 29-09-10 om 23:51.
  #4  
Oud 06-10-10, 22:55
vdbergen vdbergen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

BLijk dat ik enkel kan restoren naar een standard apple os 4.1 ... alle andere mislukt. Gelijk welke custom iOS wil niet installeren.
Reageren

Labels
3gs, baseband, jbme2pwn, ultrasnow, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
iPhone: iphone 3GS wat te doen? kipneck Jailbreak 3 27-08-10 14:09
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? iPhone911 Jailbreak 2 01-10-09 21:53
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? maxschoenmakers Archief 2 29-10-07 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.