Iphone 4 met firmware 4.0.2 & 01.59.00 modem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben min of meer nieuw met the fenomeen Iphone4. Ik heb er een maar helaas is deze firmware 4.0.2 heb dus ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 met firmware 4.0.2 & 01.59.00 modem
Beste mensen,
Ik ben min of meer nieuw met the fenomeen Iphone4. Ik heb er een maar helaas is deze firmware 4.0.2 heb dus ff moeten wachten. Base band 01.59.00 Nu wil ik deze jaibreaken en unlock (USA model). Maar nu is er Greenposi0n en redsn0w. Is dit hoe ik nu te werk ga ? 1) tinyumbrella gebruiken om de baseband vast te leggen 2) jailbreaken zoals hieronder: zoals het greenpois0n beschrijft 3) unlocken zoals hieronder :
Bedankt voor jullie input ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
stap 1 is juist ALLEEN als je deze stappen ervoor volgt (overigens ga je dan naar 4.1): Handleiding: updaten naar iOS 4.1 op de iPhone 4 met behoud van je baseband (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl voor de rest is het precies zoals je beschrijft dus succes! stap 9 is overigens niet van toepassing gewoon je iphone uitzetten op de normale manier |
|
||||
|
||||
Ja, dat kan. Maar je kan ook limerain gebruiken i.p.v. Greenpoison, dan hoef je niet eerst te upgraden naar 4.1
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Zoals Melvin18 zegt, kan je die handleiding gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2.2.1 Met Modem Firmware: 02.30.03 Probleem! | Stephen Cena | Archief | 3 | 25-03-09 13:53 |
iPhone 3G: Welke combo firmware/modem? | durkboersma | Unlock | 2 | 06-02-09 00:00 |
modem firmware downgrade mogelijk? | RacerX | Archief | 1 | 09-02-08 16:55 |
Wi-Fi, iMei en modem firmware leeg? | efefes | Unlock [archief] | 16 | 03-01-08 13:09 |
|
|