Oorsprong en provider bepalen?! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet wat Apple nu zal zeggen. Het is wel vreemd, als ik zo rond kijk ben ik niet de enige die een gesimlockt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat Apple nu zal zeggen. Het is wel vreemd, als ik zo rond kijk ben ik niet de enige die een gesimlockt toestel heeft terwijl het gewoon vrij zou moeten zijn O.o.. Misschien een foutje van Apple zelf. Allesinds dingen die niet zouden mogen gebeuren!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap er niks meer van. En niemand die mij hier kan helpen voor herstelling omdat ik het aankoopbawijs niet meer heb... |
|
|||
|
|||
Het antwoord van Apple. Deze keer iets nuttiger.
Geachte heerHeeft hier iemand een idee hoe ik hen kan contacteren via e-mail? |
|
|||
|
|||
Nu heb ik uiteindelijk een brief gestuurd naar SFR, nu is het afwachten...
|
|
|||
|
|||
ShortyEx,
Welk e-mail adres heb je van apple benelux? |
|
|||
|
|||
ik geloof:
contactus.benl@euro.apple.com |
|
|||
|
|||
Ok, ik heb ze gemaild. Hoop dat ze me kunnen vertellen wie de reseller is.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen nieuws van SFR. Ik vermoed dat ze mijn vraag links laten liggen. Als er nieuws komt post ik het hier.
Wat is trouwens de procedure als ze je gsm officieel unlockt hebben? |
|
|||
|
|||
Rekenen op SFR was dus een faalproject.. Die mannen doen er geen moeite voor en ik lees ook niets dan slecht over IMEI unlocks die te verkrijgen zijn voor SFR.. Dus mijn 3Gs maar unlocked met de nieuwe unlock.. (Met dank aan Sherif)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3g en aan de hand van het modelnr. ben ik er achter dat deze uit italie komt, nu heb ik ook op sommige sites gelezen dat iphone's uit italie meestal geen simlock hebben.
Helaas heeft de mijne dit dus wel en wel van T-Mobile??? (vind ik best vreemd of heeft Italie ook T-mobile) Nou is mijn vraag heeft er iemand enig idee hoe ik deze legaal kan laten unlocken. BVD Hymm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Bepalen (Franse) provider simlock | FreakyAb | Unlock | 26 | 01-02-11 14:27 |
iPhone 4: Neverlock bepalen | vuurvreter | Unlock | 3 | 20-11-10 21:54 |
upgrade naar OS 3.0 voor van oorsprong simlockvrije iPhone 3G | Rojo | iPhone algemeen | 13 | 10-06-10 14:43 |
Mac OS X: ' Nummervolume bepalen' uitzetten | Malork | iTunes | 0 | 25-03-09 22:44 |
|
|