Unlock lukt niet op 4.1 05.13.04 downgraden??? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met het volgende probleem!! Ik heb gister geprobeerd een iPhone 3G met 3.1.3 te updaten naar 4.1 incl. jailbreak. Na allerlei omwegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock lukt niet op 4.1 05.13.04 downgraden???
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem!! Ik heb gister geprobeerd een iPhone 3G met 3.1.3 te updaten naar 4.1 incl. jailbreak. Na allerlei omwegen is dit gelukt. Uiteindelijk is de iPhone geactiveerd met een t-mobile simkaart, maar volgens mij moet dit geen probleem zijn. Ik heb daarna geprobeerd via cydia en dan met ultrsn0w de iPhone simlockvrij te maken, dan laadde hij bijna helemaal en op het einde ging hij opnieuw opstarten. Vervolgens was hij niet simlockvrij, daarna nog een keer geprobeerd, weer precies hetzelfde probleem. Het is gewoon met 05.13.04 baseband dus zou moeten lukken. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?? Of hoe moet je hem downgraden naar 3.1.3 dan doe ik het zo wel weer???? Alvast bedankt voor de hulp!!! Laatst gewijzigd door aeger; 13-10-10 om 17:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat hier om een 3g, staat volgens mij duidelijk in de tekst en de baseband zou wel te unlocken moeten kunnen zijn! Althans dat staat hier overal!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
En je hebt je baseband versie aangepast in het bericht terwijl ik mijn reply tikte. Daardoor werd ik op het verkeerde been gezet... 3G met 5.13.04 moet inderdaad te unlocken zijn.
|
|||
|
|||
ja maar dat lukt dus niet...........
|
|
|||
|
|||
Zit hier met het zelfde probleem. Heb een 3G liggen van een kennis. 4.1 er op met een jailbreak. modem 05.13.04 die moet je kunnen unlocken met ultrasn0w 1.1
als ik dat probeer is hij extreem traag en de unlock is niet gelukt. Iemand een idee wat nu te doen? |
|
|||
|
|||
Ben iets verder nu. Ultrasn0w installeert netjes alles gaat goed. Start de telefoon opnieuw op. sim er in en traag. Dit komt omdat hij maar blijft zoeken naar netwerk die hij niet gaat vinden. Met verschillende aanbieders geprobeerd.
Op het moment dat je de simmkaart er uit haalt is hij gewoon weer snel. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Heb je echt geen 3GS ???
|
|
|||
|
|||
Als dit voor mij bedoeld is...
nee sorry maar heb hier ECHT geen 3GS liggen met bovenstaand probleem. het is 1000% zeker een 3G. Ik weet heel goed het verschil tussen de verschillende type iphone's. Heb ze allemaal gehad op de 4 na. |
|
|||
|
|||
Nee een 3g en hij is erg traag als de sim erin zit als hij eruit is is ie weer snel.
Maar de unlock lijkt dus te werken.. ultrasnow doet het goed. netjes opnieuw opstarten alleen daarna dus de problemen als de sim erin zit. iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Ga nu proberen ultrasnow zonder simkaart uit te voeren kijken of dat effect heeft.
|
|
|||
|
|||
Helaas dit heeft ook geen effect.
|
|
|||
|
|||
Ik zou proberen opnieuw te herstellen.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren? Ik heb hetzelfde probleem... Mijn iphone op herstel gedrukt en die ging vervolgens updaten naar 4.1. Het toestel doet het nu wel maar hij vind geen netwerk..
Ik hoop dat er snel een oplossing voor is. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
ik zit ook nog steeds met het probleem!! Het lukt me op dit moment niet eens om hem te downgraden.
Kan iemand hulp bieden met 1 van deze 2 problemen??? Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het nu heb een custom firmware gemaakt met snowbreeze. en dan via het programma Ireb erop gezet. Daarna ultrasnow gedraaid en toen werkte het. Terwijl met redsnow het allemaal problemen gaf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem op dit moment. Heb een iPhone 3G, gejailbreakt via Redsn0w. Als ik ultrasn0w download via cydia, dan is de telefoon ongelofelijk traag en de unlock werkt niet eens! Hoe heb jij dit opgelost? |
|
||||
|
||||
Ik weet niet waarom, maar cydia is de laatste dagen bij mij ook enorm langzaam.
Sinds custom 4.1 eigenlijk.
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4.1 met baseband 02.10.04 kan ik deze al unlocken? JB is uitgevoerd.
|
|
||||
|
||||
neen nog niet
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier een iPhone 3g met 4.1 en baseband 05.14.02 liggen, is het mogelijk om deze te unlocken? Jb gedaan, alleen ik heb precies hetzelfde als de mensen hierboven. Heb aantal keer geprobeerd met Sn0wbreeze en met Redsn0w.
Hulp alstublieft |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden lukt niet meer! | Roccade | Archief | 4 | 10-05-11 10:02 |
iPad Downgraden van 4.2.1 naar 3.2.2 lukt niet... | Jackie99 | iPad algemeen | 2 | 19-12-10 17:33 |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
iPod touch: downgraden lukt niet | ipodhelpneed | Jailbreak | 8 | 30-03-10 09:38 |
Downgraden naar 1.1.1 lukt niet (error 1012) | madmark | Archief | 5 | 27-01-08 17:46 |
|
|