Iphone probleem, help AUB !! Wanhopig discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al heel wat opgezocht in dit forum, maar krijg mijn Iphone 3GS niet aan de praat, ik kan nu wel al in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone probleem, help AUB !! Wanhopig
Ik heb al heel wat opgezocht in dit forum, maar krijg mijn Iphone 3GS niet aan de praat, ik kan nu wel al in de menu's, maar krijg geen verbinding met Proximus (Belgie).
Ik kan nu toch al wat meer info geven, bij info staat versie 4.1 (8B117) Ik kan draadloos surfen, ik heb mijn contacten terug en foto's gelukkig, maar ik kan nog steeds niet bellen, krijg altijd een foutmelding. Wat moet of kan ik doen ??? Graag wat hulp AUB van jullie uit !! Nog even dit bij Modemfirmware zie ik 05.14.02 staan Alvast bedankt iedereen ! Thanks Laatst gewijzigd door Eros0208; 17-10-10 om 13:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Unlock
Wellicht heeft je iPhone een simlock en kan je hem nu dus (tijdelijk) niet gebruiken. Baseband 05.14.02 is immers nog niet te unlocken. |
|
|||
|
|||
Wat kan ik doen ?
Ik heb nu limera1n erop, heb via cydia ultrasnow erop, maar links boven blijft "zoeken" staan, hoe kan ik naar een andere baseband gaan ? Het is dus een Iphone 3GS die nu op versie 4.1 staat en dus met die baseband zoals boven vermeld, graag hulp AUB ! Ik word gek. Maar door deze website zie ik toch al iets op mijn scherm nu. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Kan ik een vorige versie erop zetten dan 4.1 ? gaat die baseband dan niet veranderen ? naar een wel te unlocken versie ? Zoja, hoe kan ik dat doen ? Thanks |
|
||||
|
||||
Nee, lees je mijn antwoorden trouwens wel? Hier kan een slotje op aangezien er helaas toch geen oplossing voor je probleem is.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groot probleem, hulp aub! | El_Rutgero | iPhone algemeen | 1 | 14-04-11 18:01 |
wanhopig op zoek naar de App voor bd player | Geert1976 | iPhone Apps | 4 | 31-03-11 13:16 |
iPhone: Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig! | Reivilos | Jailbreak | 5 | 12-10-10 19:33 |
Probleem help aub | zidane1500 | Archief | 1 | 06-06-09 19:37 |
[WANHOPIG] 1.1.1 niet meer simlock vrij te krijgen... | pietsnot | Unlock [archief] | 1 | 19-11-07 10:19 |
|
|