Unlock en Baseband discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Mijn Iphone 3gs wilde niet meer starten, zodoen heb ik hem herstelt in Itune. Nu heb ik ineens weer een simlock. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock en Baseband
Goedemorgen,
Mijn Iphone 3gs wilde niet meer starten, zodoen heb ik hem herstelt in Itune. Nu heb ik ineens weer een simlock. Hoe kan ik hem zonder simkaart unlocken en hoe weet ik welke baseband hij nu heeft? Gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je via iTunes hebt herstelt het je iOS4.1 met een baseband die je niet kan downgraden en dus ook niet kan unlocken.
|
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Kan dit op termijn wel? Ik ben echt een leek op dit gebied! Gr, Tjeerd |
|
||||
|
||||
Dit zou mogelijk moeten zijn als iOS4.2 uitkomt. Dat zou ergens begin volgende maand moeten zijn als we de geruchten mogen geloven ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock 4.2.1 baseband 03.10.01 | Daaaniel | Unlock | 4 | 06-06-11 07:37 |
iPhone 3G: baseband 6.15.00 fw 3.2.1-unlock | tommynr7 | Unlock | 4 | 23-01-11 13:48 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
unlock baseband 05.14.02 3g | dubbelost | Jailbreak | 8 | 23-09-10 22:12 |
|
|