iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: (Ervaring) Mobilephoneunlockers.com (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76450-ervaring-mobilephoneunlockers-com.html)

doominl 29-10-10 12:32

(Ervaring) Mobilephoneunlockers.com
 
Begin deze week een unlock gekocht via Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | Setting Your Mobile Free. Kost afhankelijk van je provider rond de 80euro, en het enigste wat ze van je nodig hebben is je provider,imei, en model nummer.

Ik was erg sceptisch over deze site omdat ik nergens ervaringen van andere gebruikers kon vinden. Ik netjes 80euro (kies dollar of pond euro is duurder) overgemaakt via paypal maar kreeg maar geen mail terug. Ik hun een mailtje gestuurd maar weer geen antwoord. Ik dacht hoe kan ik zo dom zijn: 80euro verloren?

Krijg ik vandaag een mail dat ik me telefoon aan iTunes kon hangen en dat ie geunlocked kan worden. En hij is nu dus simlock vrij :)

Ze bieden de volgende providers aan:

Citaat:

Vodafone UK
Orange UK
* O2 UK *
* Tesco UK *
Movistar Spain
Orange France
Orange Poland
SFR France
TMobile Netherlands
Vivo Brazil
Vodafone Australia
Mobilephoneunlockers.com werkt perfect! Kan ik eindelijk weer mijn vodafone kaartje gebruiken.

DFJHart 29-10-10 12:36

Ben jij toevallig de eigenaar van die site? ;)

Chrisl 29-10-10 12:39

Hmmmm, zodra ze AT&T gaan aanbieden zal ik eens een poging wagen :-)

doominl 29-10-10 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DFJHart (Bericht 593056)
Ben jij toevallig de eigenaar van die site? ;)

Uhm nee. Ik wou gewoon even mijn ervaring over deze site posten. Hun zitten in de UK.

Sektorios 29-10-10 12:46

Je had ook gewoon ipv het risico of de gok te nemen af kunnen gaan op ervaringen van anderen hier op het forum. Er zijn hier zat aanbieders/websites gepost waarvan meerdere mensen al aan hebben gegeven dat deze een werkende unlock hebben geleverd.

Ik heb mijn tel bv unlocked bij: Home | DeLocker

Chrisl 29-10-10 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios (Bericht 593061)
Je had ook gewoon ipv het risico of de gok te nemen af kunnen gaan op ervaringen van anderen hier op het forum. Er zijn hier zat aanbieders/websites gepost waarvan meerdere mensen al aan hebben gegeven dat deze een werkende unlock hebben geleverd.

Ik heb mijn tel bv unlocked bij: Home | DeLocker

Zonde, ook die bieden geen AT&T aan.

ShortyEx 29-10-10 16:33

Dus dit werkt? En is hij dan officieel simlock vrij? En blijft hij dan ook simlockvrij, hiermee bedoel ik, kan ik dan gwn met itunes updaten enzo?

Sektorios 29-10-10 17:30

Jep, unlock is officieel en dus blijvend na software updates en herstel. Alsof je hem simlock vrij in de winkel hebt gekocht.

ShortyEx 29-10-10 18:28

Hm, dan valt dit te overwegen. want ik ben dat verdomde wachten beu.. Eerst volgende week eens aangetekend zenden naar SFR en vragen of ze het gratis willen doen..

depl0y 01-11-10 13:15

Nice ok, ik wilde dit net gaan vragen. Of die gasten een beetje leverden.

Ik ga het gewoon proberen. Betalen met paypal en er is eigenlijk ook geen risico.

depl0y 01-11-10 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx (Bericht 593262)
Hm, dan valt dit te overwegen. want ik ben dat verdomde wachten beu.. Eerst volgende week eens aangetekend zenden naar SFR en vragen of ze het gratis willen doen..

Ik heb die gasten nu al een paar keer gemailed en krijg het niet voor elkaar bij SFR. Zwaar irritant.

ShortyEx 01-11-10 13:23

@depl0y, ik ga ze deze week een brief sturen. Want ik kreeg van Apple Europe enkel dit postadres bij de belofte dat ze me verder kunnen helpen:
SFR SA
SFR
1 PLACE CARPEAUX
TOUR SÉQUOÏA LA DÉFENSE 6
PARIS LA DEFENSE, --, 92915
France

Als ze niet reageren, mjah dan doe ik het ook via die firma. Laat zeker weten wat u ervaring er mee is!

depl0y 01-11-10 13:26

Ik heb net (2 minuten geleden) een unlock aangevraagd via die website. Ik laat deze week ook nog wel even horen hoe het verloopt. Ik hoop dat het werkt, want dan is mijn vrouw haar iPhone 4 eindelijk unlocked.

ReneK 01-11-10 13:50

zoek zo al een tijdje voor een iphone 3gs uit Canada.
Provider is Rogers, iemand een idee waar en hoe ??

tolleburker 04-11-10 12:40

nou ik heb het ook maar geprobeerd ik heb een iphone 3gs o2 simlock uit de uk en ik kwam er niet echt uit om het zelf te doen en nu heb ik geprobeerd met deze site en na 2 dagen heb ik al een simlock vrije toestel , goede uitleg in mail gehad en hoefde alleen te conecten met itunes en gaf gelijk aan dat mijn iphone simlock vrij is

synopsis 05-11-10 11:08

Ik ben al even aan het wachten op deze site (5 werkdagen) eerst kreeg ik de melding dat sfr frankrijk 20 euro duurder was geworden, dus dit overgemaakt dat was maandag geloof ik. maar tot nu toe nog niets mogen ontvangen.
Ik hoop echter niet dat ik een gestolen iphone heb gekocht... ik heb hem via marktplaats gekocht wel nog dicht en ik had gewoon garantie zei de verkoper.

Sektorios 05-11-10 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tolleburker (Bericht 595960)
nou ik heb het ook maar geprobeerd ik heb een iphone 3gs o2 simlock uit de uk en ik kwam er niet echt uit om het zelf te doen en nu heb ik geprobeerd met deze site en na 2 dagen heb ik al een simlock vrije toestel , goede uitleg in mail gehad en hoefde alleen te conecten met itunes en gaf gelijk aan dat mijn iphone simlock vrij is

Via welke website heb je dat laten doen?

tolleburker 05-11-10 15:32

Via deze site waar we ervaringen over geven

depl0y 06-11-10 07:48

Maandag besteld, ondertussen bevestiging gehad dat de telefoon unlocked zou worden. Ik krijg nog een mailtje wanneer hij unlocked IS, maar zover is het nog niet. 2 tot 7 werkdagen staat er op de site, dus het kan tot woensdag.

Ben heel benieuwd.

tolleburker 06-11-10 09:14

Je moet trouwends ook in je ongewenste mappen kijken bij je mail want daar zat dat mailtje van mij tussen dus valt minder op

racemichel 06-11-10 10:57

Ik zit er ook aan te denken om m te laten unlocken, maar ik vroeg me af. Ik weet niet zo zeker of mijn telefoon uit NL komt, ik kan wel alle t mobile sim kaarten erin stoppen. Als ik dan zo'n unlock aanvraag. Moet ik dat dan voor een 3GS T mobile NL locked to + IMEI doorgeven?

synopsis 06-11-10 13:10

Ik wacht nog steeds vol spanning. Hoop toch heel snel wat te horen. Zag net dat ik 31 oktober de extra gevraagde 20 euro had overgemaakt via paypal. nu nog steeds niets gehoord... ben heel benieuwd.

Sektorios 06-11-10 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door racemichel (Bericht 596841)
Ik zit er ook aan te denken om m te laten unlocken, maar ik vroeg me af. Ik weet niet zo zeker of mijn telefoon uit NL komt, ik kan wel alle t mobile sim kaarten erin stoppen. Als ik dan zo'n unlock aanvraag. Moet ik dat dan voor een 3GS T mobile NL locked to + IMEI doorgeven?

Volgens mij zijn er op internet wel lijstjes te vinden waar je op basis van model nr kunt zien van welke provider je tel af komt. Maar als je het mij vraag is het gewoon T-mobile nl als dat de enige simkaart is die werkt. Maar ik kan het mis hebben.

zebi 06-11-10 14:18

Je kan ook een iPhone van T-mobile uit de uk hebben of uit een ander land waar T-mobile ook zit.En die unlocked t-mobile NL ook gewoon

racemichel 06-11-10 14:19

Oke want op het moment is het dus dat ik alle T mobile sim kaarten uit nederland er in kan stoppen, die doen het gewoon.

Als ik dus zo'n unlock code wil aanvragen kan ik dus gewoon zeggen voor T mobile Nederland + IMEI code doorgeven en dan moet het goedkomen?

Ondanks dat mijn telefoon volgens mij uit zwitserland komt. ( Ik meende dat een keer in zo'n lijst gezien te hebben idd, ik weet alleen de link niet meer naar die lijst toe, was ik is bij het rondbrowsen tegen gekomen)

zebi 07-11-10 23:15

Ja dat klopt, gewoon naar t-mobile bellen en nietzeggen dat hij uit het buitenland komt. Imeinummer geven en dan unlocken die hap:)

Sektorios 08-11-10 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zebi (Bericht 597468)
Ja dat klopt, gewoon naar t-mobile bellen en nietzeggen dat hij uit het buitenland komt. Imeinummer geven en dan unlocken die hap:)

En dan 120 euro dokken... Kan je hem beter laten unlocken via een site als Home | DeLocker

ShortyEx 10-11-10 11:00

Nog nieuws over de SFR unlock?

Datamonster 10-11-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zebi (Bericht 597468)
Ja dat klopt, gewoon naar t-mobile bellen en nietzeggen dat hij uit het buitenland komt. Imeinummer geven en dan unlocken die hap:)

Dit werkt niet, op de T-Mobile site kan je in My-T-Mobile je EMEI intikken
en kun je direct zien of ze hem kunnen unlocken, als deze uit buitenland (bijv. T-Mobile Duitsland) komt unlocken ze hem niet:mad:

synopsis 11-11-10 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx (Bericht 598510)
Nog nieuws over de SFR unlock?

helaas nog steeds geen unlock maar inmiddels is de software unlock er ook al bijna.. ze zeggen nog steeds dat hij in aanvraag is...

synopsis 12-11-10 22:53

Net maar weer een mailtje gestuurd en gevraagd om een status update.

Kan me niet voorstellen dat het zo lang moet duren, wacht nu al vanaf 31okt.

dave82 14-11-10 11:10

ff vraagje ; als je een franse orange lock op je tel hebt moet je dan t-mobile frankrijk contacteren omdat hun 2 jaar geleden zijn samen gegaan. Ik kan niks vinden over orange frankrijk vandaar. en dan nog een vraag, als je bv van vodafone provider in nederland een gelockte tel heb kan je er dan bv een duitse vodafone simkaart werkend inkrijgen. maakt het uit welkk land het is met simkaarten of werkt bv duitse vodafone en nederlandse vodafone hetzelfde?

depl0y 15-11-10 15:53

1 november heb ik de unlock aangevraagd en betaald, hij is nu nog niet unlocked.

Mensen die met Paypal betaald hebben, houdt even de termijn in de gaten. 31 dagen, daarvoor moet je een geschil indienen, mochten ze niet leveren.

Ik ga ook zeker voor die tijd een geschil indienen op het moment dat ze niet leveren. Anders is het wel heel handig geld verdienen voor die gast(en).

synopsis 17-11-10 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door depl0y (Bericht 600661)
1 november heb ik de unlock aangevraagd en betaald, hij is nu nog niet unlocked.

Mensen die met Paypal betaald hebben, houdt even de termijn in de gaten. 31 dagen, daarvoor moet je een geschil indienen, mochten ze niet leveren.

Ik ga ook zeker voor die tijd een geschil indienen op het moment dat ze niet leveren. Anders is het wel heel handig geld verdienen voor die gast(en).

ze hebben bij mij gewoon aangegeven het geld terug over te maken, althans ze vroegen mij van de week wat ik wilde de order cancellen en het geld terug krijgen of nog even wachten.
Ik heb voor het laatste gekozen. sfr is gewoon een rot netwerk om te unlocken.. en ja als straks de software unlock er is kan ik hem wel gebruiken maar heb natuurlijk gewoon liever een imei unlock.

2RULE 08-12-10 13:59

ik heb zelf ook 30 november geld overgemaakt voor O2 uk unlock zondag nacht kreeg ik een mail terug dat het complete is en dat ik aan itunes moest aansluiten. Procedure gevolgt alleen mij is het niet gelukt om simlock vrij te krijgen. Iedere keer krijg ik de melding dat mijn simkaart niet geschikt is. Heb hier over gemaild en ze zouden met apple contact opnemen en bij mij terug komen. Vandaag nogmaal gemaild hoe het met status is kreeg ik te horen dat het compleet is en dat ik kan unlocken alleen weet het zelfde probleem. weer gemaild dit keer kreeg ik te horen dat het voor O2 72 uren kan duren dat itunes het vernieuwd heeft. het is nu 83 uren geleden maar nog steeds niks. Moet nu over 24 uren nogmaals proberen. Kijken wat er morgen gaat gebeuren.

Ik moest het volgende doen van ze:

- install latest version of iTunes
- Make sure phone is last version updated by official iTunes software
- Connect phone to iTunes with not accepted (not valid) simcard
- Wait until iTunes detect phone
- Now disconnect phone and reconnect after 10 seconds.
- Phone Unlocked.


hebben jullie ook zo gedaan? en hebben jullie ook de nieuwste firmware op iphone gezet?

harry1960 08-12-10 20:47

Ik ben dit ook van plan ,maar als ik eerst de nieuwste versie software erop zet ben ik natuurlijk ook mijn jailbreak kwijt?
Kan ik dit niet gewoon met de 4.1 versie die er nu opstaat doen??

tolleburker 08-12-10 20:50

Maakt niet uit maar als je hem kan unlock via iTunes dan zou ik eerst ultrasnow er afhalen zodat hij aangeeft dat er een lock op zit en dan pas connecten met iTunes dan zie je ook dat het werkt ben wel blij dat de mijne geunlockt is draai nu al sinds de jailbreak er is 4.2.1

paulrule 11-12-10 17:47

Ik ben het helemaal zat om te wachten. Dit lijkt mij een goed idee. Alleen wat moet ik precies invullen -> Ik heb de provider en het soort toestel aangeklikt. Daarna staat er:
- Country & Network & Model
- GB size & IMEI
Wat moet ik hier precies invullen?
Ik heb het IMEI nummer en het modelnummer ingevoerd, maar wat moet ik voor country, network en GB size invullen?
Ik hoor graag van jullie, want ik wil weer een simlock vrije iphone hebben :)

Sektorios 11-12-10 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulrule (Bericht 613563)
Ik ben het helemaal zat om te wachten. Dit lijkt mij een goed idee. Alleen wat moet ik precies invullen -> Ik heb de provider en het soort toestel aangeklikt. Daarna staat er:
- Country & Network & Model
- GB size & IMEI
Wat moet ik hier precies invullen?
Ik heb het IMEI nummer en het modelnummer ingevoerd, maar wat moet ik voor country, network en GB size invullen?
Ik hoor graag van jullie, want ik wil weer een simlock vrije iphone hebben :)

Lol bij welke unlocker ben je dit aan het invullen?

paulrule 11-12-10 19:47

Misschien ook wel handig om te vermelden ja ;) Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | APPLE iPhone unlocking by IMEI code


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.