officiele 2de hands iphone unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een 2de hand iphone gekocht op marktplaats meer als een jaar oud.. Nu heb ik de unlock service van tmobile gebeld om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
officiele 2de hands iphone unlock
Hoi ik heb een 2de hand iphone gekocht op marktplaats meer als een jaar oud..
Nu heb ik de unlock service van tmobile gebeld om heb legaal te unlocken want immers ouder als een jaar moeten ze het doen. Maar ik kreeg als antwoord dat de officiele eigenaar van het afgesloten abbo bij tmobile alleen een unlock kan doen . Want ik heb de pech nog dat het een bootloader van 05.09 is... dus dacht het zo even legaal tedoen .... Heeft iemand hier een tip over .... bedankt...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vragen of de oude eigenaar er voor wilt bellen en de gemaakte kosten door sturen naar jou en jij die kosten betalen?
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem ook laten unlocken op websites als: Home | DeLocker
Ik en anderen hebben naar tevredenheid onze iPhones daar officieel laten unlocken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil dus ook via T-Mobile zo'n unlock aanvragen maar als alleen de houder van het oude abbo dat kan doen wordt het lastig. |
|
|||
|
|||
Snap het niet, ik heb een 2e hands toestel prima laten unlocken bij t mobile.
Ging zonder problemen, en zonder vragen....... |
|
|||
|
|||
Waarom moeilijk doen bij T-mobile en de hoofdprijs betalen als je het ook via sites als DeLocker kan doen? Er zijn hier al zat berichten over geplaatst op dit forum...
|
|
|||
|
|||
Ach ja... Heb je die geweldige sim unlock niet meer nodig. Ik ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen! Staat het IMEI nummer op het T-mobile contract? Ik heb hem namelijk ook via marktplaats gekocht en heb hetzelfde euvel..
|
|
|||
|
|||
Wordt inderdaad gecontroleerd dmv imei nummer. Daarna ipheune aan iTunes hangen en ff wachten. Klaar!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2de hands iphone lcd stuk ... | fiestaboyke | iPhone algemeen | 3 | 07-02-11 22:24 |
2de hands gelockte iPhone, opties? | Davert | Odido (T-Mobile) | 8 | 03-05-10 21:05 |
Te verwachten 2de hands Iphone 3G prijzen. | T1m | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-06-09 00:57 |
2de hands iphone | Buzze | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-08-08 12:46 |
2de hands iphone opsturen. | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 2 | 07-07-08 10:13 |
|
|