iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: unlock SFR France (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/77749-unlock-sfr-france.html)

22babak 22-12-10 12:04

Kan iemand mij helpen met dit:
Iphone 4 4.2 4 maanden geledden gekocht en is mij gezegd dati door Orange frans gelockt is. Kon na paar maanden niet meer wachten, via delocker proberen laten unlocken, maar kreeg de melding dati niet orange france is en waarschijnlijk frs france (wat ik dus niet zeker weet). Ik wil mijne ook laten unlocken, maar weet niet wat te doen. iemand een idee?

borisbaco 22-12-10 12:27

Jaaaaaah!
Yes they can ! Unlock je iphone;)

Ben zo f*cking blij
Super

22babak 22-12-10 17:23

unlock iphone 4.2
 
dank je voor je reactie,

ik dacht dat ik met zekerheid moest zeggen welke profider mijn telefoon was.
maar als het zo is ga ik het morgen geld overmaken.

borisbaco 22-12-10 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 22babak (Bericht 617922)
dank je voor je reactie,

ik dacht dat ik met zekerheid moest zeggen welke profider mijn telefoon was.
maar als het zo is ga ik het morgen geld overmaken.

Super snelle service!
Doe t maar snel voordat ze weer stoppen met SFR Unlock

Ventura123 23-12-10 12:06

Misschien een stomme vraag hoor, maar voor deze zekerheid.....als je je unlock wilt aanvragen wordt er gevraagd om Country/network en model.
Vul je dan bij country gewoon 'Holland' in, en bij netwerk (KPN) in mijn geval / en bij model iphone 4.

Sektorios 28-12-10 13:59

Ik ging via Home | DeLocker voor een vriend van mij een unlock aanvragen en zag dat ze nu ook SFR Frankrijk kunnen unlocken. Doe er je voordeel mee. Als je het mij vraagt nog steeds de enige betrouwbare unlocker in NL!

yuan_lee86 01-01-11 16:18

net de unlock gekregen van mobilephoneunlockers.com en de iPhone 4 is nu alive and kicking :-)
het heeft wel 10 dagen geduurd (ze zeiden dat het omwille van de kerstperiode is)...

Brauntje 03-01-11 08:02

Nou heb ook maar een unlock aangvraagd bij DeLocker, zal mij benieuwen hoe snel het verloopt allemaal. Als ik meer weet, dan horen jullie het ook.

En iedereen nog de beste wensen! Grtz Brauntje

VChrisNL 03-01-11 18:48

Ik heb er ook 1 bij DeLocker aangevraagd. Is 3 dagen geleden, maar heb nog niets gehoord. Zal allicht door Oud en Nieuw komen, maar toch. Liever zo snel mogelijk!

Brauntje 04-01-11 07:46

Nou ik heb al wel wat weer gehoord in ieder geval, dat ze mijn betaling hebben ontvangen, maar ik had dan ook een vraag naar hun gestuurd omdat ik mijn ordernummer niet bij in de betaling heb gezet. Gelukkig wel mijn IMEI nummer erbij gezet. Maar daarom heb ik denk ik al antwoord, en daarbij, de betalingen zijn met oud en nieuw allemaal pas vanaf 3-01-11 in gegaan he, ook al heb je het oudjaarsdag overgemaakt.
En als het dan van Rabo naar de postbank gaat of weet ik veel wat kan er volgens mij een dag tussen zitten... Ik heb Rabo iig en dat stond er gelijk gister bij hun op..

Sektorios 04-01-11 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL (Bericht 622590)
Ik heb er ook 1 bij DeLocker aangevraagd. Is 3 dagen geleden, maar heb nog niets gehoord. Zal allicht door Oud en Nieuw komen, maar toch. Liever zo snel mogelijk!

Je denkt toch serieus niet dat ze in het weekend werken? Laat staan in het weekend van O/N...

VChrisNL 05-01-11 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios (Bericht 622884)
Je denkt toch serieus niet dat ze in het weekend werken? Laat staan in het weekend van O/N...

Nee ik had het over werkdagen natuurlijk. Daarbij is oudjaarsdag een officiële werkdag. Maargoed, heb een mail gehad dat het waarschijnlijk 1 dag langer zou duren, dus dat het gisteren zou gebeuren, maar heb nog steeds niets. Zet dan een langere leveringstijd op je site, dunkt mij dan.

Edit: Had op woensdag wel een mail ontvangen dat mijn geld binnen was trouwens.

Brauntje 06-01-11 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL (Bericht 623611)
Nee ik had het over werkdagen natuurlijk. Daarbij is oudjaarsdag een officiële werkdag. Maargoed, heb een mail gehad dat het waarschijnlijk 1 dag langer zou duren, dus dat het gisteren zou gebeuren, maar heb nog steeds niets. Zet dan een langere leveringstijd op je site, dunkt mij dan.

Edit: Had op woensdag wel een mail ontvangen dat mijn geld binnen was trouwens.

Noh hier ben ik het absoluut niet mee eens, in deze rare dagen duurt het ook veel langer voordat het geld op de rekening staat en ik geef hun 100% gelijk dat ze nog niets doen voordat er geld op hun rekening staat. Er zijn genoeg mensen die hem wel bestellen en geen geld overmaken.

Er werd ook aangegeven bij de bank dat wanneer het oudjaarsdag overgemaakt zou worden dat de aanvraag pas 3 januari in behandeling werd genomen. Dus je moet het eigenlijk zo zien dat je maandag 3 januari betaald hebt, en als het geld direct die dag over is vanaf die dag gaan tellen. Al wil er met sommige banken ook wel een dag tussen zitten...

Groetn

VChrisNL 06-01-11 08:18

Zoals ik al zei: Ik heb woensdag al een mail (van deLocker) ontvangen (vorige week woendag dus) dat mijn geld op hun rekening stond, knuppel ;). Tel maar op je vingertjes na dan, donderdag is één, vrijdag is twéé en maandag is drie! Jippie.

Brauntje 06-01-11 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL (Bericht 623877)
Zoals ik al zei: Ik heb woensdag al een mail (van deLocker) ontvangen (vorige week woendag dus) dat mijn geld op hun rekening stond, knuppel ;). Tel maar op je vingertjes na dan, donderdag is één, vrijdag is twéé en maandag is drie! Jippie.

Jah kijk, dat zei je dr niet bij, VORIGE WEEK woensdag. Ik dacht woensdag alszijnde gisteren... Omdat je op 3 januari zei dat je 3 dagen geleden een unlock had aangevraagd... Dan kom ik toch echt op oudjaarsdag uit.

Maargoed, ik denk dat ze bij apple, of waar ze die unlock ook maar uitvoeren ook vakantie hebben gehad en dat ze op 50% werksnelheid staan:P.

Ik vraag me alleen af, ik heb nou een iPhone 4 met 4.1 drop en met de 01.59.00 baseband met een Ultrasn0w unlock. Ik weet dat ik voordat de unlock komt ik Ultrasn0w eraf moet mieteren. Maar omdat mijn basebandversie 1 achter loopt op de firmware, zou dat nog uitmaken?
Ik kan wel compleet updaten naar 4.2.1, maar als de unlock al in werking is gezet vraagt hij gelijk bij het aansluiten met iTunes of ik de update wil doen voor simlockvrij maken neem ik aan.

En om hem nou al te updaten zonder dat ik zeker weet dat de unlock doorgaat vind ik ook wel vrij risicovol.... Dillema.. Wat zou ik moeten doen??? Iemand met tips?

M.v.g. Bram

Ventura123 06-01-11 13:38

Vanochtend email ontvangen van De Locker. Zie onder. weer lekker kl*te dan!:mad:

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hallo,

Zoals u heeft gemerkt hebben wij uw unlock niet binnen de toegezegde doorlooptijd kunnen leveren. Wij ondervinden op dit moment problemen met onze Franse leverancier. Deze problemen zorgen ervoor dat het onzeker is binnen welke termijn deze de unlocks doorvoert.

We zijn op dit moment in discussie met onze leverancier en zetten hen onder druk om de unlocks door te voeren. Indien wij hier niet uitkomen, bestaat er in het ergste geval een kans dat wij uw order moeten annuleren en uw betaling terug moeten storten. Dit is namelijk niet de kwaliteit en doorlooptijd die wij onze klanten willen bieden.

Wij houden u hier uiteraard van op de hoogte. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!


Met vriendelijke groet,

DeLocker[/SIZE][/FONT]

Brauntje 06-01-11 16:06

Kijk dan is het toch maar goed dat ik mijn iPhone nog niet standaard had gemaakt met de laatste baseband. Dan was het ff behoorlijk kl$%en geweest....

Bedankt voor het posten van de informatie in ieder geval, ik heb nog geen email gehad van DeLocker, hoop dat ze hem nog kunnen unlocken in ieder geval, het mag van mij best wel wat langer duren.

turreekk 13-01-11 18:35

Yep DeLocker kan SFR niet meer unlocken, krijg mn geld terug. Heb gelijk een unlock bij mobilephoneunlockers aangevraagd!

VChrisNL 13-01-11 19:43

Ga ik ook doen. Werkt dat alleen via PayPal?

turreekk 13-01-11 22:50

ja ik heb met paypal betaald.. je kan ook je credit card of je bankrekening gebruiken als je die aan je account hebt gelinkt

GalO 14-01-11 17:28

werkt mobile phone unlockers wel echt?
let me know dan doe ik het ook gelijk!

turreekk 14-01-11 18:46

nou kheb meerdere berichten hier gezien van mensen die beweren dat het werkt. maar ik laat t wel weten of t is gelukt of niet

Danielk 17-01-11 11:32

Ik heb het ook maar geprobeerd...ik kan je uit ervaring vertellen dat het godsonmogelijk is van SFR zelf iets gedaan te krijgen dus buiten de ultrasn0w-methode is via zo'n tussenpersoon de enige mogelijkheid je iPhone simlockvrij te krijgen. Hoe ze die unlocks precies erdoor krijgen bij SFR is onbekend, waarschijnlijk is het niet helemaal legaal vandaar dat het soms een tijdje wel kan en vervolgens weer een tijd niet.

ShortyEx 17-01-11 11:45

Ja inderdaad, via SFR zelf is onmogelijk, ze antwoorden zelf niet op correspondentie, ze bellen is ook vrijwel onmogelijk.. SFR zuigt een pak, volgens mij is het ook niet correct wat ze doen, als je kijkt dat andere providers wel redelijk correct omgaan met de regels van dat simlock gedoe.. Enfin, everyone hates the French right ^^?

Danielk 17-01-11 11:52

Het issue is dat het officieel niet mogelijk is een SFR iPhone te kopen zonder daar klant te worden oftewel: een abonnement of prepaid-kaart op naam af te nemen. Koop je je iPhone 2ehands of omzeilt de winkel de regels, dan heb je een probleem omdat SFR zich op het standpunt stelt dat ze alleen klanten helpen. Als je dan ook nog eens in het Frans met die gasten moet communiceren wordt het helemaal een eindeloos verhaal. Ik heb via contacten die ik in Frankrijk heb van alles geprobeerd maar uiteindelijk blijft SFR naar Apple wijzen en Apple weer naar SFR.

Ventura123 17-01-11 12:01

Gewoon ff naar:
Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | APPLE iPhone unlocking by IMEI code

Naar beneden scrollen. De rest wijst zich vanzelf.

duurt tussen de 5 - 7 dagen. Kost wel $ 140.- maar dan ben je eindelijk verlost van al die ergenissen.

Danielk 17-01-11 12:03

Ja, die heb ik ook maar geprobeerd; ik juich alleen niet te vroeg want ik heb eerder zo'n poging gewaagd en dat kwam er na twee weken wachten toch op neer dat het niet meer mogelijk was.

Wramak 18-01-11 09:10

Ik heb het er ook maar op gewaagd.. gister bij mobilephoneunlockers unlock aangevraagd... 140 dollar is net iets meer als 100 euro, dat heb ik er dan nog wel voor over omdan eindelijk es een normaal goed werkende iphone 4 te krijgen.... als die niet lukt dan gaat ie de verkoop in.

FreakyAb 20-01-11 20:51

Mijn ervaringen met www.mobilephoneunlockers.com;

http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...r-simlock.html

turreekk 21-01-11 10:29

Het is nu een week geleden dat ik de SFR unlock heb aangevraagd dus gister maar een mailtje gestuurd hoe t zit. Kreeg gelijk een mail terug dat er vertragingen zijn met de SFR unlocks. Ik kreeg ook de vraag of ik nog wil wachten of mn geld terug wil. Met DeLocker was t ook al een probleem met SFR. Kword hier niet echt goed van!

Wramak 21-01-11 10:33

Best slecht eigenlijk... SFR schijnt idd echt 3keer PIEP te zijn met unlocks maar adverteer dan niet op je site dat het weer mogelijk is :X of zet er in ieder geval een disclaimer bij.

turreekk 21-01-11 11:43

hmm ze weten ook niet hoe lang het gaat duren. ik heb aangegeven dat ik bereid ben nog een weekje te wachten

Wramak 22-01-11 20:39

KAK!!!! kreeg nu ook t mailtje van mobilephoneunlockers...


"the service has been halted by the network do you wish to cancel and have a refund or wait till service resumes"


crap :(

Wramak 22-01-11 21:15

Vind t eigenlijk wel slecht... staat op de site SFR unlock services are RESUMED... Haal dat dan weg stelletje .. PIEP!!!!!!

yuan_lee86 22-01-11 21:18

dat resume heeft de vorige keer 2 maanden geduurd, dus vanaf het ogenblik dat ze het niet meer aanbieden totdat ze het terug aanbieden

Danielk 23-01-11 10:22

Hier hetzelfde. Wel balen, is de 2e keer dat ik een unlock aanvraag en na een tijdje wachten te horen krijg dat het niet meer kan. Heb maar een refund gevraagd, de hemel weet hoe lang het gaat duren voordat er weer unlocked kan worden. M'n volgende iPhone wordt er in ieder geval eentje die officieel simlockvrij is, ik heb geen zin meer in dit geklooi.

Caspar10 23-01-11 22:26

Balen zeg heb een week geleden ook een unlock aangevraagt, kunnen we weer wachten

turreekk 24-01-11 11:02

jeetje, ik heb inmiddels mijn geld terug.. ***** SFR

Ventura123 24-01-11 14:10

Wat een bullsh*t dat dit weer zo lang duurt. Als je dit allemaal van te voren weet, dan begin je toch nooit aan een iphone4. Ik hoor gebruikers van andere smartphones hier nu nooit eens over. Helemaal klaar met het merk Apple!:mad: 4 maanden geleden een iphone 4 gekocht voor een hoop centen. En ik kan er nu nog steeds niks mee. Weer wachten....bizar!

Ik ga dat k*t ding verkopen en apple en al die andere klojo's kunnen voorbij allemaal ongezien het heen en weer krijgen.

Nooit meer apple voor mij!!!:mad::mad::mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.