iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: unlock SFR France (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/77749-unlock-sfr-france.html)

Nisei 14-04-11 21:34

Sorry, geem artikel, dat zei hij via Twitter.

tetck6 14-04-11 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nisei (Bericht 664269)
Sorry, geem artikel, dat zei hij via Twitter.

Heb het gevonden. Denk dat je deze tweet bedoelt: http://twitter.com/#!/sbingner/statu...567744]Twitter

Verder staat hier ook meer info over het backupen middels SAMhttp://www.techsliver.com/backup-iph...factory-unlock

Als ik m'n SFR unlock binnen heb ga ik het verder testen.

VChrisNL 15-04-11 00:02

Whoehoe, unlock binnen, nu 4.3.2 erop zetten en alles herstellen!

VChrisNL 15-04-11 10:03

Is allemaal gelukt. Was zo blij en opgelucht toen ik links bovenin mijn provider weer eens zag.

Denk zelf trouwens niet dat ze die unlocks nog gaan revoken, maar toch voor de zekerheid binnenkort maar ff jailbreaken en SAM erop zetten. Moest helaas updaten naar 4.3.2. dus nog geen mogelijkheid voor.

Caspar10 17-04-11 14:47

Nog steeds niks hier terwijl uiterlijk eind van de week is beloofd, word er nu echt moedeloos van.

VChrisNL 17-04-11 15:47

Was bij mij binnen 1 dag doorgevoerd bij Mobilephoneunlockers.com. Vreemd dat het bij jou anders gaat.

Caspar10 18-04-11 10:11

Nee heb aangevraagd bij Delocker, anderen hier hebben daar al wel een unlock gerealiseerd. Ik zou hem uiterlijk aan het einde van de week hebben beloofden ze mij vorige week woensdag. Heb ze gisteren maar weer een mailtje gestuurd en dat wachten we nou maar weer af.

tetck6 18-04-11 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 (Bericht 665377)
Nee heb aangevraagd bij Delocker, anderen hier hebben daar al wel een unlock gerealiseerd. Ik zou hem uiterlijk aan het einde van de week hebben beloofden ze mij vorige week woensdag. Heb ze gisteren maar weer een mailtje gestuurd en dat wachten we nou maar weer af.

Bij mij exact dezelfde situatie. Belooft voor einde van de week maar ik wacht nog steeds.

Caspar10 18-04-11 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 (Bericht 665479)
Bij mij exact dezelfde situatie. Beloofd voor einde van de week maar ik wacht nog steeds.

Ze hebben mij inmiddels het volgende gemailt:
Het klopt inderdaad dat uw unlock einde van vorige week gereed zou zijn. Dit is ons toegezegd door onze leverancier.


We hebben zojuist navraag gedaan waarom uw unlock nog steeds niet gereed is. Zodra wij hier een reactie op krijgen, brengen wij u hiervan op de hoogte.


Excuses voor het ongemak!

(het begint een standaard verhaal te worden) We wachten het maar weer af.

tetck6 18-04-11 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 (Bericht 665485)
Ze hebben mij inmiddels het volgende gemailt:
Het klopt inderdaad dat uw unlock einde van vorige week gereed zou zijn. Dit is ons toegezegd door onze leverancier.


We hebben zojuist navraag gedaan waarom uw unlock nog steeds niet gereed is. Zodra wij hier een reactie op krijgen, brengen wij u hiervan op de hoogte.


Excuses voor het ongemak!

(het begint een standaard verhaal te worden) We wachten het maar weer af.


Ik lees net in een ander Topic minder positieve berichten. Ik hoop toch echt dat mijn aanvraag inmiddels behandeld is.
Is er toevallig iemand die vandaag nog een bevestiging van een unlock door bijvoorbeeld mobilephoneunlockers.com of door delocker.nl heeft ontvangen?

VChrisNL 18-04-11 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 (Bericht 665377)
Nee heb aangevraagd bij Delocker, anderen hier hebben daar al wel een unlock gerealiseerd. Ik zou hem uiterlijk aan het einde van de week hebben beloofden ze mij vorige week woensdag. Heb ze gisteren maar weer een mailtje gestuurd en dat wachten we nou maar weer af.

Ok dat snapte ik, maar bedoelde het ook als afspiegeling :).

tetck6 19-04-11 15:00

Dat is balen. SFR unlock ligt er weer uit bij zowel Superpaddy - Introduction en DeLocker.com | For all your Mobile Phone IMEI unlocks!

iNemesis 19-04-11 15:02

Ja ja de unlocks liggen overal op hun gat :(! AAAAAAAAAAAAH GRR PFF

Caspar10 19-04-11 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 (Bericht 665889)
Dat is balen. SFR unlock ligt er weer uit bij zowel Superpaddy - Introduction en DeLocker.com | For all your Mobile Phone IMEI unlocks!

Ja hoor dat voelde je alweer aankomen. Ik zou dus vorige week mijn unlock krijgen, maar nee dat wordt weer wachten. Een hele wijze les heb ik hier geleerd, nooit meer een locked phone. :mad:

tetck6 19-04-11 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 (Bericht 665894)
Ja hoor dat voelde je alweer aankomen. Ik zou dus vorige week mijn unlock krijgen, maar nee dat wordt weer wachten. Een hele wijze les heb ik hier geleerd, nooit meer een locked phone. :mad:

Daar sluit ik me volledig bij aan. Ik las overigens ergens dat men verwacht dat de factory unlock (dus ook SFR) eind deze week online is.

Caspar10 21-04-11 13:08

Factory unlock? Dat lijkt mij heel stug, maar zou wel mooi zijn. Bij Delocker gaat het wss nog wel een tijdje duren

Hallo,

Op dit moment zijn de SFR France orders inderdaad vertraagd. Zodra wij meer weten brengen wij u hiervan op de hoogte.




Met vriendelijke groet,


DeLocker

De vorige keer duurde het ook weer vele weken voordat het weer aangeboden wordt. Maargoed we wachten wel weer, kunnen ook niks anders he.

tetck6 21-04-11 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 (Bericht 666576)
Factory unlock? Dat lijkt mij heel stug, maar zou wel mooi zijn. Bij Delocker gaat het wss nog wel een tijdje duren

Je hebt gelijk. Was helaas alleen een gerucht. Zit niks anders op dan wachten.

Jake67 21-04-11 20:12

Probeer hier eens:
http://cgi.benl.ebay.be/IPhone-4-3G-Unlock-SFR-FRANCE-ALL-VERSIONS-Incl-4-3-/270736078414?pt=UK_Phones_Software_RL&hash=item3f0920b64e

Caspar10 25-04-11 13:05

Ze proberen het via een andere leverancier eind deze week krijg ik uitsluitsel. Afwachten maar weer *zucht*

Caspar10 29-04-11 12:16

Krijg net een mailtje dat mijn unlock is doorgevoerd. Vanavond na mijn werk gelijk ff aan itunes hangen en hopen dat het gelukt is. Zou het dan eindelijk?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.