Jailbreak & Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3g versie 4.1 baseband 05.14.02 erop lopen en heb hem gejailbreakt hij heeft cydia + battery persentage: mijn probleem is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak & Unlock
ik heb een iphone 3g versie 4.1 baseband 05.14.02 erop lopen en heb hem gejailbreakt hij heeft cydia + battery persentage: mijn probleem is dat is met redsnow die ipad versie erop wil doen maar kan ik dat doen met alleen die firmware aan te vinken of moet ik de cydia op nieuw instaleren?
grtz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het gedaan en tijdens het jailbreaken dan gaat ie dat eriets fout is gegaan en dan komt er dat bericht van rapport verzenden
wie oo wie kan me aub helpen |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3G met 4.1 ( baseband 05.14.02) maar oud model namelijk MB490DN. Hij is gejailbreakt alleen hij blijft netwerk zoeken. Is het mogelijk om dit toestel simlock vrij te krijgen?
Heeft iemand enig idee of dit al mogelijk is of wanneer wordt de unlock verwacht voor 4.1 (MB490DN). Alvast bedankt, gr. |
|
|||
|
|||
Je zult 4.2.1 moeten gebruiken daar is er wel een voor. Check site van dev team. Al iemand doeniet heeft gedaan? Wat zijnn de ervaringen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock & jailbreak 4.2.1 | farhaa | Unlock | 1 | 08-12-10 20:38 |
iPhone: 2G iPhone jailbreak & unlock | eddieka | Jailbreak | 0 | 07-07-10 16:27 |
Jailbreak & Unlock 3.1.3(2) | Deed | Archief | 1 | 31-03-10 21:05 |
|
|