//

Unlock Vodafone Duitsland mogelijk?

Unlock Vodafone Duitsland mogelijk? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Afgelopen weekend heb ik een iPhone 4 gekocht met een Duitse Vodafone simlock, in de veronderstelling dat een NL Vodafone simkaartje ook wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-10, 00:17
cssfir3 cssfir3 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Exclamation Unlock Vodafone Duitsland mogelijk?

Beste mensen,

Afgelopen weekend heb ik een iPhone 4 gekocht met een Duitse Vodafone simlock, in de veronderstelling dat een NL Vodafone simkaartje ook wel werkt. Niet dus. Ik heb FW 4.1 en BB 02.10.04. Omdat er nog geen unlock uit is voor 02.10.04, kan ik de telefoon nog niet softwarematig simlockvrij maken. Dus mijn vraag luidt:

Weet iemand of het mogelijk is om op één of andere manier een iPhone met een Duitse Vodafone simlock officieel te unlocken (IMEI)?

Ik heb Vodafone Gronau gebeld, en door hen werd aangegeven dat ze geen unlocks doen, als de iPhone net nieuw is. Een regeling zoals bij bijv Vodafone NL of T-Mobile NL, waarbij je 100 euro dokt en van het gezeik af bent, hebben ze kennelijk dus in Duitsland niet. Ik ben echter wel bereid 100 euro uit te geven, liefst minder natuurlijk

Het is behoorlijk frustrerend om een iPhone 4 te hebben, die je niet kan gebruiken, dus alle hulp is welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 16:55
Thimo Thimo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Sorry pik dan moet je wachten totdat DevTeam jailbreak met Unlock programma uitkomt. Zit in deze zelfde shit.
  #3  
Oud 30-11-10, 17:50
cssfir3 cssfir3 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Ook Vodafone Duitsland? Ik snap niet dat Vodafone Duitsland geen €100 wilt vangen, voor iets wat voor hen een peuleschilletje is qua tijd en moeite...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vodafone simlock duitsland bouchra Vodafone 0 26-01-11 13:13
iPhone 4 Simlockvrij bij Vodafone in Duitsland? snake06 Koopinformatie Rest Europa 1 30-11-10 00:05
iPhone 1e gen.: vodafone unlock mogelijk calvinbenik Unlock 3 13-06-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.