ultrasnow werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey. ik heb een iphone 3G die ik graag unlocked wil hebben. eve wat info : Baseband = 05.15.05 Firmware = 4.2.1 iphone 3G jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ultrasnow werkt niet
hey. ik heb een iphone 3G die ik graag unlocked wil hebben.
eve wat info : Baseband = 05.15.05 Firmware = 4.2.1 iphone 3G jailbreak = ja ik heb de iphone via redsnow gejailbreaked. nu zag ik dat je de iphone kunt simlock vrij kunt maken door een aantal stappen uit te voeren in cydia. ik heb het precies volgens de stappen gedaan. wat me wel opviel was dat er 3 stappen iets afwijkte tussen wat mijn iphone deed en wat de stappen vertelde. het is me dus niet gelukt om via ultrasnow me iphone te unlocken. nu ben ik ook nog langs T-mobile geweest en ik heb een prepaid simkaart gekocht van T-mobile. de vrouw bij de balie zei nog dat me iphone dan gewoon als normaal moet werken en dat me iphone de simkaart moet aannemen. dit deed me iphone niet. nu vraag ik me dus af of er een andere manier is om de iphone te unlocken zonder de baseband 6.15 erop te zetten want daar heb ik niet veel goede verhalen over gelezen. ligt het misschien aan het feit dat ik er firmware 4.2.1 op heb staan of zijn die verschillen die ik had tussen het stappenplan en mijn iphone de grote boosdoener. Alvast bedankt voor de hulp groetjes Laatst gewijzigd door XIII; 01-12-10 om 20:49. Reden: Illegale opmerking verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
deze baseband kan je niet unlocken met ultrasnow.
je hebt 2 keuzes: 1) unlocken via provider(is nog te zien uit welk land deze komt) 2)baseband updaten |
|
|||
|
|||
okee dankje, dat baseband updaten ga ik niet doen. heb is doorgelezen wat er allemaal gaande was rond de release van redsn0w die er afgelopen zondag was en heb daar niet al te beste verhalen gelezen. ik bel morgen T-mobile om me verder te helpen. dankje voor je hulp
|
|
|||
|
|||
gewoon de ipad baseband erop zetten en het werkt prima!
|
|
|||
|
|||
werkt dat echt prima? je bent ongeveer de 1e die ik hoor bij wie het goed ging. ben zelf nog niet bekend met apple enzovoort dus vandaar dat ik het niet aandurfde. maar ik zal nog even de opties naast elkaar leggen dankje!
|
|
||||
|
||||
Ga daarna aub verder in het topic dat hoort bij je keuze (IMEI unlock of verzameltopic ultrasn0w).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: ultrasnow 1.0-2 | thasjosjo | Unlock | 7 | 12-10-10 20:42 |
iPhone 3GS: unlock ultrasnow werkt niet | proosje | Unlock | 3 | 07-10-10 11:02 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
Ultrasnow | walberg | Archief | 2 | 25-06-09 22:07 |
ultrasnow | h.s.s | Archief | 2 | 22-06-09 20:22 |
|
|