Unlock ? FW 4.1 - Baseband 02.10.04 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello People, Ik heb hier een iPhone 4 (simlocked)met FW 4.1 en Baseband 02.10.04. de shsh blobs zijn gesaved bij cydia (4.1,4.2,4.2b3). Kan ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock ? FW 4.1 - Baseband 02.10.04
Hello People,
Ik heb hier een iPhone 4 (simlocked)met FW 4.1 en Baseband 02.10.04. de shsh blobs zijn gesaved bij cydia (4.1,4.2,4.2b3). Kan ik deze unlocken ? Zoja, hoe doe ik het best en wat heb ik nodig ? Ik heb zowel MAC als PC Tnx ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee kan nog niet, na iOS 4.3 komt waarschijnlijk de unlock voor deze en latere firmwares.
Volg MuscleNerd op twitter, weet je gelijk wanneer het uitkomt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 3g 16gb met 4.1 05.14.02 unlocken
Ik heb mijn iphone 3g 16gb herstelt met 4.1 firmware in itunes
de bandwith is 05.14.02 Toen volgens dit stappenplan gejailbreakt: Jailbreak je iPhone 3G of iPod touch 2G met Redsn0w - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch En toen wou ik met dit stappenplan gaan unlocken: Unlocken van je iPhone met Ultrasn0w - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch Maar ik krijg geen signaal en de telefoon wordt verschrikkelijk traag als ik wel mijn simcode intoets Na 5 uur doelloos op het forum te hebben gezocht ga ik toch de vraag stellen. Weet iemand wat er mis zou kunnen zijn?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dit opvolgt moet hij het weer gaan doen. Nogmaals lees het ZEER GOED !! http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html |
|
|||
|
|||
Oke, dus dat is nu de enige optie..
Ik heb het een paar keer gelezen en er kleven wel grote nadelen aan het unlocken op die manier. Vooral het misschien nooit meer terug kunnen van die baseband. En dat de al oude batterij nog sneller leeg wordt gezogen. GPS verlies is dan nog tot daar aan toe... Ik ga er rustig even over na denken. Maar aangezien 4.1 al zo lang uit is en er nog steeds geen unlock voor 05.14.02 is, heeft het denk ik ook niet zo veel zin meer om daar op te wachten. Dankjewel in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat de Baseband betreft, je kan op je 3G alleen nog naar 4.2.1, daar kan je een custom firmware van maken en installeren (wat je dan eigenlijk toch al moet doen.) En GPS kan je verliezen maar ook hier geldt, dat hoeft niet. |
|
||||
|
||||
Maar je zit dan wel vast aan die iPad baseband, ook als die wel de GPS problemen geeft op jouw iPhone...
|
|||
|
|||
Hij zit nu ook vast op 05.14.02 zonder bel/sms functie, dan maar bellen en smsen, maar geen navi etc kunnen draaien. Custom firmware is toch nodig als je naar 4.2.1 gaat bij een 3G met simlock.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock 4.2.1 baseband 03.10.01 | Daaaniel | Unlock | 4 | 06-06-11 07:37 |
iPhone 3G: baseband 6.15.00 fw 3.2.1-unlock | tommynr7 | Unlock | 4 | 23-01-11 13:48 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
unlock baseband 05.14.02 3g | dubbelost | Jailbreak | 8 | 23-09-10 22:12 |
|
|