iOS 4.2.1 update discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb zonet pas mijn iPhone 4 geupdate naar de nieuwste versie van iOS, dit omdat hierbij naar het schijnt een vpn upgrade ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.2.1 update
Hallo iedereen,
ik heb zonet pas mijn iPhone 4 geupdate naar de nieuwste versie van iOS, dit omdat hierbij naar het schijnt een vpn upgrade was die voor mij wel interssant was. ik heb de telefoon in dfu mode gezwierd, itunes het apparaat laten herstellen met de nieuwste firmware. vermoedelijk 4.2.1. reeds proberen te jailbreaken met green poison maar haalde niets uit. Ik heb een toestel zo'n 8 maand geleden van een kennis gekocht uit Frankrijk, gloednieuw, werkte toen ook perfect tot ik hem nu voor het eerst herinstalleer vermoedelijk door verschil van franse provider en BE sim? heb al meerder SIM's gebruikt ik krijg de phone niet geactiveerd via itunes, krijg steeds de melding: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund. en blijf dus op het schermpje "only emergency call" enige tips zijn welkom thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je telefoon was waarschijnlijk gesimlockt, je kan hem hacktivaten of de simkaart van de originele provider gebruiken. Welke provider is dat?
|
|
|||
|
|||
hallo iedereen,
kan ik mijn iphone 4 4.2.1 firmware 03.10.01 unlocken? graag jullie reactie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien heb je geluk en gaat het om een provider die tegen betaling wil unlocken. Of is er een bedrijfje dat dit (eveneens tegen betaling) voor je wil doen. Met de zoekfunctie vind je hier meer over!
|
|||
|
|||
hallo,
heb mijn iphone 4 met baseband 01.59.00 naar os 4.2.1 geupdate. kan ik deze nog unlocken? de baseband is nog steeds dezelfde.... bedankt! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3 Software Update | DJ-b-creations | iPhone algemeen | 1 | 05-04-11 19:41 |
Fabrieksinstellingen na update naar iOS 4.3 | rsnhakan | iPhone algemeen | 2 | 20-03-11 01:21 |
iPhone 4: Activatie na update ios 4.1 ? | Rasjkov | Unlock | 0 | 20-10-10 15:59 |
Update IOS 4.01 Craddle Mercedes | Ossii | iPhone algemeen | 2 | 30-07-10 13:22 |
iPhone: update ios 4.0 problemen | Dutch_guy | Jailbreak | 1 | 24-06-10 17:35 |
|
|