Model Nummer MC605FB *Vraag* discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb al een tijdje mijn Iphone uit Frankrijk, maar sommige sites beweren dat deze model nummer simlock vrij is. Zou iemand dat kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Model Nummer MC605FB *Vraag*
Hallo
Ik heb al een tijdje mijn Iphone uit Frankrijk, maar sommige sites beweren dat deze model nummer simlock vrij is. Zou iemand dat kunnen bevestigen, want heb namelijk mijn telefoon geactiveerd met Hacktivation en hij toch locked is! Mvg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan is hij niet factory unlocked... De modelnummers geven dit niet met 100% zekerheid aan helaas.
|
|
|||
|
|||
ik kan je wel wat zekerheid bieden. Ik kan het wel nagaan. Pmtje met serie nummer of imei is genoeg . Bied het gratis voor de forum leden.
|
|||
|
|||
Nee, heb er zelf ook een met zelfde nummer en die is SFR locked...
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand misschien een sfr simkaart liggen om mijn telefoon te activeren zonder hacktivation. Ik ben bereid om ervoor te betalen
|
|
|||
|
|||
Ik heb er wel een liggen met 5 euro tegoed. Je hoeft hem alleen even naar microsim om te zetten. 15 euro per bank dan is hij voor jou.
|
|
|||
|
|||
en hoe is dit afgelopen?
|
|
|||
|
|||
Laten unlocken bij Delocker
|
|
|||
|
|||
Wist jij wel de provider of was dat onbekend?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mc model | Joris123 | iPhone algemeen | 5 | 07-12-10 22:04 |
model nummer 3gs | phoneware | Odido (T-Mobile) | 5 | 16-01-10 22:56 |
iPhone 3G: Is de 3g met model nummer MB046LL/A hardware unlocked? | elppa | Unlock | 9 | 13-09-09 22:07 |
Iphone 3G S Model nummer? | defisit | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-07-09 14:52 |
Model | Edwin Renou | Archief | 1 | 28-03-08 16:07 |
|
|