Iphone 4 unlock & abonnement discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb eens een vraagje. Zou ik een iphone 4 32 giga wit kunnen kopen via apple store uit amerika met een abonnement van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 unlock & abonnement
Hallo,
ik heb eens een vraagje. Zou ik een iphone 4 32 giga wit kunnen kopen via apple store uit amerika met een abonnement van daar. dan hier unlocken en het abonnement opzeggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat een gedoe om een iPhone net wat goedkoper te kunnen krijgen.
En vergeet al zeker niet dat je een opzegvergoeding zal moeten betalen voor het opzeggen van je iPhone abonnement. Bovenop de douanekosten die je ook nog eens zal moeten betalen voor het invoeren van je iPhone ... |
|
||||
|
||||
Bovendien heb je het dan waarschijnlijk over een AT&T locked iPhone. En die kun je nog niet unlocken.
|
|||
|
|||
De iphone in Amerika schijnt sinds vandaag zonder sImlock te koop te zijn
|
|
||||
|
||||
Sinds gister zelfs al. Maar inderdaad: ‘Vanaf woensdag iPhone zonder simlock in de US Apple Stores’ - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dre
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlockvrije (software unlock) iphone icm kpn abonnement | ruben | Archief | 3 | 22-08-09 22:15 |
hoe werkt bij at&t en abonnement in de US | davidsboom | Archief | 1 | 29-07-08 13:34 |
|
|