unlocken met itunes discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hello forumleden, Net mijn iphone uit USA ontvangen , had er eentje besteld... Ik krijg nu wel een melding dat ik hem met itunes moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocken met itunes
hello forumleden,
Net mijn iphone uit USA ontvangen , had er eentje besteld... Ik krijg nu wel een melding dat ik hem met itunes moet verbinden... maar ik krijg hem niet opgestart... Precies alsof hij na een reboot de jailbreak ongedaan maakt.. Zou dit kunnen? Ik hoop dat ik geen dure investering gemaakt heb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klint alsof je hem gewoon moet activeren. Heb je een simkaart gebruikt?
|
|||
|
|||
Ja niet geacitveerd dat valt nog wel te verhelpen, maar unlocken oeeeh.....
|
|||
|
|||
HALLO,
kan iemand mij helpen hoe ik mijn iphone 4 simlock vrij kan maken. baseband 04.10.01 32g.black versie 4.3.3 dank u, |
|
|||
|
|||
heel raar maar als ik de simkaart erin steek , att , dan kan hij die precies niet herkennen...
krijg hem dus niet geactiveerd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welkom op dit forum. Het is niet netjes om een topic van iemand anders op deze manier te kapen. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je leren dat die baseband niet te unlocken is dmv software. Je bent aangewezen op de officiële unlock via de provider van je iPhone 4. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opnieuw unlocken? iTunes melding | link879 | Desktop-applicaties | 2 | 26-03-10 17:59 |
opnieuw unlocken? iTunes melding | msnijder | Archief | 1 | 12-12-09 18:21 |
Help met unlocken | bibawa | Unlock [archief] | 4 | 31-12-07 18:43 |
Na unlocken weer terug naar Itunes 7.4.3? | iRobbert | Archief | 1 | 12-10-07 14:47 |
|
|