4,3,5 jailbreak discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik zoek een goede, betrouwbare jailbreak voor mijn Ipod 4,3,5, ik had hem daarstraks al gejailbreakt maar dan bleek hij unthered ofzoiets te zijn, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4,3,5 jailbreak
Hey
Ik zoek een goede, betrouwbare jailbreak voor mijn Ipod 4,3,5, ik had hem daarstraks al gejailbreakt maar dan bleek hij unthered ofzoiets te zijn, dus dan gaat dit niet, of begrijp ik het fout? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En waarom was dit niet "betrouwbaar"en welke jailbrake heb je gebruikt?
Want volgens mij is 4.3.5. er alleen untethered, en als je wilt weten hoe dat werkt moet je maar even de zoekfuncie van het forum gebruiken. Want ik heb geen zin om het uit te leggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een jailbreak voor 4.3.5 is er alleen nog maar tethered, wat inhoud dat je telkens als je iPod/iPhone aan en uit doet je hem moet verbinden met je pc. Misschien kan je downgraden naar 4.3.3 en dan jailbreaken met jailbreakme.com, anders zou ik wachten totdat ios 5 komt en de jailbreak er ook is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|