Yahoo Email discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel dat ik Yahoo email op me iphone wil moet ik dan daarvoor betalen ? want ik kan geen verbinding mee maken.. anyone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yahoo Email
Stel dat ik Yahoo email op me iphone wil moet ik dan daarvoor betalen ? want ik kan geen verbinding mee maken..
anyone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor Yahoo! mail zelf hoef je niet te betalen, dat is een gratis dienst net als Google Mail en Hotmail enzo. Waar je wél voor moet betalen is je connectie met het internet (GPRS), maar dat hangt weer af van je mobiele provider.
|
|||
|
|||
ja maar als ik mijn yahoo wil instellen op iphone kan hij geen verbinding mee maken.. en als ik pop instellingen aan wil zetten bij yahoo.. moet ik daarvoor dokken...
|
|
||||
|
||||
In je iPhone moet je gewoon naam, yahoo-emailadres en wachtwoord op te geven en je kunt gaan. Voorwaarde is wél dat je al een Yahoo-account hebt. Verder moet je uiteraard een verbinding met internet hebben (GPRS of Wi-Fi) maar die kosten komen bij je mobiele abbo. Kost echt niets, verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
yahoo email contacten importeren | bertje356 | iPhone algemeen | 0 | 22-12-09 23:44 |
Yahoo mail | 3132072 | iPhone algemeen | 1 | 14-05-08 21:39 |
Yahoo synchronisatie | El Krono | iTunes | 0 | 05-12-07 19:53 |
|
|