iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Officiele Carrier Logos voor NL Carriers (iOS 5) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/101784-officiele-carrier-logos-voor-nl-carriers-ios-5-a.html)

gerarddvb 19-10-11 16:52

Officiele Carrier Logos voor NL Carriers (iOS 5)
 
De uitleg bleek toch te ingewikkeld..

Dus nu een simpele versie..

Open cydia

Zoek "Zeppelin"

Installeer Zeppelin

Zoek "dutch carrier logos for zeppelin"

Installeer dat en in instellingen kan je je logo uitkiezen



Noot.

Hulde aan de persoon die mijn logos gestolen heeft :(

joost1234 19-10-11 19:54

Hardstikke mooi!

Werkt dit ook in het buitenland? Dus bv. met Vodafone DE? Of komt er dan gewoon tekst te staan?

ghop 19-10-11 22:53

T-mobile doet het ook! Thx

Wijcky 22-10-11 15:07

Enige kans dat je die van de Belgische er ook kan in steken? Vooral Proximus would be fine ;-)

Leo van der Meer 22-10-11 16:08

He bedankt!! werkt perfect op mijn Iphone 4.

kihyeon 24-10-11 16:18

Hey!

ik heb ook zeer veel interesse in Proximus voor België :D
Moest je kunnen helpen, of uitleggen hoe het moet zou ik zeer dankbaar zijn!

RadioXD 30-10-11 14:05

hou het wel bij mijn custom text via sbsettings. vind het mooier om mijn eigen tekst te hebben dan die stomme slechte bereik hebbende BEN...

binnenkort maar is de iphone 4s bestellen bij kpn. :)

Wijcky 01-11-11 14:48

Is er al meer nieuws of het mogelijk is om het Proximus logo bovenaan te zetten?

THX

Wijcky 10-11-11 20:53

Niemand die nieuws heeft?

mrgabi 15-11-11 15:45

Top! Werken perfect hier. Thanks

Stijntje 29-12-11 13:25

Is deze nog werkend te krijgen.. ? op mijn tethered werkt het prima nu krijg ik de source niet meer toe gevoegd untethered!?

charleyr 29-12-11 18:47

Ik heb de KPN geprobeerd te installeren, helaas raakten vervolgens enkele van de geinstalleerde apps coorupt.
Cydia werd ineens heel klein in beeld weergegeven als ik deze opstarte. Niet alles was in cydia (middels een bril kan je e.e.a nog net zien), meer werkende.
Ook de winterboard applet die bij de KPN install mee werd geinstalleerd ondervond hetzelfde fenomeen.
Het opnieuw jailbreaken hielp helaas niet. dus ben overgegaan tot de opnieuw installatie, vanaf scratch methodiek.
1. Iphone herstellen via itunes, daarna geen reservekopie terugzetten, maar itunes afsluiten en direct de jailbreak uitgevoerd.
2. Daarna wat jailbreak items geinstalleerd en vervolgens de laatste goede reservekopie er op gezet.

charleyr 30-12-11 11:26

hmm
Misschien had ik dit moeten uitvoeren ipv een complete herinstallatie -)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij http://cdn-forum.i-culture.nl/images...s/viewpost.gif
Sinds de upgrade heb ik dat alles in het klein (25% van het oppervlak) in de linker bovenhoek op start.
Weet iemand daar een oplossing voor?


Citaat:
De app openen, dan weer sluiten. Dan met SBSettings "Safe Mode" kiezen en dan "Safe Mode" weer verlaten door een respring.

bergdwerg 02-01-12 15:27

Hi logo werkt! Super bedankt!

Wijcky 04-01-12 13:40

Iemand al het Belgische Proximus logo in orde gekregen?

SG3i 04-01-12 13:56

Werkt perfect, maar zou je de T-Mobile logo niet kunnen verkorten naar alleen de 'T' met een blokje aan beide kanten, en misschien een wat fellere roze? :3

Geweldig werk, dat wel!

AniCa 13-01-12 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 755279)
Werkt perfect, maar zou je de T-Mobile logo niet kunnen verkorten naar alleen de 'T' met een blokje aan beide kanten, en misschien een wat fellere roze? :3

Geweldig werk, dat wel!

Same here :d

Al met al goed werk!

kuotje 13-01-12 18:04

toppertje! zocht zoiets al!

zou inderdaad wat meer versies willen requesten van T-Mobile haha !!

kuotje 13-01-12 19:16

1 Bijlage(n)
er zit nog een andere t-mobile carrier in zijn t-mobile bestand

zie hieronder ( miniversie haha )

Edit: je ziet hem niet heel goed haha

Cornmeister 19-01-12 09:53

Zijn deze logo's gemaakt voor Retina display ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.