Zwart vlak in mappen en klein telefoontoetsenbord Buuf2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan iemand mij helpen Ik heb altijd het Buuf2 thema gehad. Vandaag Buuf Infinity gedownload via Cydia maar die beviel me niet dus er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwart vlak in mappen en klein telefoontoetsenbord Buuf2
Hopelijk kan iemand mij helpen
Ik heb altijd het Buuf2 thema gehad. Vandaag Buuf Infinity gedownload via Cydia maar die beviel me niet dus er weer afgegooid. Nu zijn er 2 probleempjes, namelijk een zwart vlak in de mappen en een klein toetsenbord in mn telefoonmenu. Ik heb een iPhone 4, 4.3.3. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik kan in mijn mappen via mn MacBook kijken (var/stash/themes..........???) Reboot en opnieuw opstarten helpt niet. Het thema opnieuw installeren ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderste vlak weg ? | kokker | iPhone algemeen | 2 | 23-09-10 20:42 |
iPc App icoon voor Buuf2.0 Theme | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-08-10 18:36 |
Telefoontoetsenbord Iphone reageert niet | Yash100 | Archief | 7 | 07-10-08 13:18 |
|
|