foutmelding bij installeren MyWi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) bij het installeren van MyWi krijg ik de volgende melding: Citaat: Opmerking: De gevraagde wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding bij installeren MyWi
bij het installeren van MyWi krijg ik de volgende melding:
Citaat:
Citaat:
wat is hier aan te doen? voor zo ver ik weet is er verder niets bijzonders geinstalleerd in cydia wat een conflict zou kunnen zijn... is het eventueel mogelijk om cydia weer helemaal blanco te krijgen en dan alles opnieuw te installeren (zonder opnieuw te jailbreaken)??
Laatst gewijzigd door iDMi; 31-10-11 om 10:53. Reden: tiepvout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niks wachten tot Mobile Substrate een update heeft denk ik.
|
|||
|
|||
Tetherme downloaden via cydia. Dan heb je mywi niet meer nodig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij installeren IOS5. | ChantallicA | iPhone algemeen | 1 | 12-10-11 23:02 |
Verzoek om hulp bij installeren en wat op te letten bij 4.2.1 GM. | Hionimi | Archief | 16 | 22-11-10 20:25 |
Foutmelding tijdens installeren | dannycoolen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-11-10 10:48 |
|
|