I2HD thema uitbreiden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de thema I2HD uitbreiden met een SMS theme en music player theme. Hier heb ik hulp bij nodig. SMS theme Ik moet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I2HD thema uitbreiden
Ik wil de thema I2HD uitbreiden met een SMS theme en music player theme. Hier heb ik hulp bij nodig.
SMS theme Ik moet de volgende bestanden bewerken: Balloon_1~iphone.png, Balloon_1~iphone@2x.png, Balloon_2~iphone.png and Balloon_2~iphone@2x.png. Vervolgens bewaar ik deze in de map com.apple.chatkit. De iPhone gebruikers die I2HD gebruiken weten dat deze bestaat uit een glow onderin de iconen. Hoe moet ik deze glow maken? Nog een andere vraag is met welke grootte ik de sms achtergrond moet maken en onder welke naam ik deze opsla? Music player skin Ik weet dat de bestanden opgeslagen worden in de map com.apple.mediaplayer. Wat ik niet weet is welke bestanden hierin zitten en hoe ik deze in I2HD style kan maken. Kan iemand mij opweg helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi bereik uitbreiden/vergroten. | mathijs666 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-05-10 20:50 |
|
|