5 iconen onderaan discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De zoekfuctie heeft me niet kunnen helpen dus vraag ik het maar eens Ooit heb ik eens iemand iPhone gezien en die had enkel onderaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5 iconen onderaan
De zoekfuctie heeft me niet kunnen helpen dus vraag ik het maar eens
Ooit heb ik eens iemand iPhone gezien en die had enkel onderaan 5 iconen naast elkaar staan. ! Dus in de balk waar Telefoon, Contacten, Berichten en Muziek standaard staan. Die persoon had er dus nog een vijfde bijgezet. Met wat doe je dit Ongetwijfeld te vinden in Cydia maar vraag me dus niet waar. Voor alle duidelijkheid .... ik ben niet op zoek naar een tweak die me 5 kolommen op mijn springboard bezorgt .... gewoon een 5de icoon erbij onderaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Infinidock kan dit bijvoorbeeld. Heeft ook de mogelijkheid om te scrollen in je dock met meer iconen.
|
|||
|
|||
Heet 5-icon dock. te vinden in Cydia.
|
|
|||
|
|||
"Five icon dock", that's the one
Thx. man. |
|
|||
|
|||
Scrollingdock vind ik erg handig.
A: 5 icon dock; B: En je hebt je iPod gestures ook in je dock staan als je naar links scrollt (en evt. SBSettings). |
|
|||
|
|||
SBSettings heb ik al staan ...
Maar voor die scrollingdock lijkt het wel dat je moet betalen ... Laatst gewijzigd door Xplod; 21-11-11 om 20:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontjes alleen onderaan | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-05-11 23:10 |
Lock balk onderaan | Bertje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-02-11 19:33 |
icoontjes onderaan veranderen | RobinDeleener | Archief | 1 | 04-03-09 18:29 |
|
|