Geheugen probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, mensen ik heb usb drive geinstalleert op mijn Iphone ik heb 1Gb vrijgemaakt als harde schijf voor bestanden en ik vond het niet zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geheugen probleem
Hey, mensen ik heb usb drive geinstalleert op mijn Iphone ik heb 1Gb vrijgemaakt als harde schijf voor bestanden en ik vond het niet zo interresant en het werkte niet zo goed en ik heb het verwijderd eerst verwijdere ik mijn bron en daarna mijn pakket via cydia maar toen stond er pakket niet gevonden en ik keek in mijn algemene info eerst was het 4.1 GB zonder die usb drive en nu 3.1 Het usb drive icoontje is weg maar er blijft 1 Gb verspilt hoe moet ik dit oplossen ik wil mijn 1GB terug krijgen ik heb alles nog verwijderd en als ik het zou herstellen via Itunes zou ik naar ios 5.1 upgraden en dat wil ik helemaal niet want ik ben afhankelijk van een jailbreak ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt nog helemaal niet updaten naar 5.1
Wel naar 5.0.1. en die is wel untethered te jailbreaken. Kortom, niks aan de hand dus...
|
||||
|
||||
Anders firmware downloaden !!
|
||||
|
||||
Ben je zeker dat ik nog niet naar 5.1 kan updaten dan herstel ik wel
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geheugen | Nilles | iPhone algemeen | 4 | 22-02-12 18:15 |
Geheugen probleem | Ekrem38 | iPhone algemeen | 0 | 26-11-10 21:59 |
Reservekopie en geheugen probleem | GRi23 | iPhone algemeen | 9 | 18-01-09 23:13 |
probleem: geheugen te klein | bvoutryve | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 00:06 |
|
|