.ipsw discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPod touch jailbreaken met redsn0w. Om dat te kunnen heb je een .ipsw file nodig. Ik heb die vanaf http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ gedownload. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.ipsw
Ik wil mijn iPod touch jailbreaken met redsn0w. Om dat te kunnen heb je een .ipsw file nodig. Ik heb die vanaf http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ gedownload. Het enige probleem is dat ik niet weet hoe ik de WinRAR in .ipsw moet veranderen Kan iemand me uitleggen hoe dat moet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet de extentie .rar veranderen in .ipsw.
|
|
|||
|
|||
Maar er staat geen extensie achter. Er staat de naam, en een beetje er naast Type>WinRAR
Als ik achter de naam .ipsw zet, doet het niks ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2012 om 19:24 ---------- En als ik het download, moet ik het saven als all files? En dan achter de naam .ipsw zetten? |
|
||||
|
||||
Nee, hanske636 heeft gelijk.
Het lijkt er op dat je in Windows hebt ingesteld dat extensies verborgen worden. Je zou eens een andere browser kunnen proberen (is heel vaak de oplossing).
|
|||
|
|||
Ik heb al twee browsers gedaan, FF(de nieuwste) en IE9. Maar hoe kan ik de extensies weer weergeven?
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu op't werk.
Ik zal straks thuis eens kijken hoe het er bij mij uitziet. |
|
|||
|
|||
Op werk zit je op de iPhone club?
|
|
||||
|
||||
Aangezien je zo maar een nieuw topic hierover begin gaat hier een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: ipsw file | jogumdv | Jailbreak | 3 | 17-12-10 10:44 |
Windows: IPSW | russel80 | iTunes | 0 | 09-04-10 16:11 |
ipsw file | Heccer | Archief | 2 | 01-03-10 10:38 |
Windows: ipsw maken | wouterol | iTunes | 0 | 06-01-10 00:19 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
|
|