//

Waarom opent hij die apps niet?

Waarom opent hij die apps niet? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen de Ipod touch 8 gb..Ik had hem gekocht met installer erop van iemand. Hij liet me meteen zien hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-08, 21:07
murry1990 murry1990 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard Waarom opent hij die apps niet?

Ik heb sinds een paar dagen de Ipod touch 8 gb..Ik had hem gekocht met installer erop van iemand. Hij liet me meteen zien hoe je iets download. (hij deed het voor met backgam) Hij downloade het en opende het en het spelletje werkte. Maar daarna heb ik een paar apps geprobeerd maar als ik dan op het icoontje druk van die app lijkt het alsof mn ipod het gaat openen, maar gaat dan weer terug naar mijn iconen-blad...
help? Iemand tips?
Ik heb trouwens installer 3.01

Laatst gewijzigd door murry1990; 12-04-08 om 21:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-08, 00:43
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Om welke programma's gaat het ? Wat voor firmware draait er op je Touch ?
  #3  
Oud 13-04-08, 01:04
murry1990 murry1990 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Het ging om verschillende programma's en ik weet eigenlijk niet welke firmware ik heb..
Maar als ik mijn ipod aan en uit doe is het probleem opgelost, maar niet voor altijd. Het komt na een tijdje dan weer terug..
Hetzelfde geldt voor als ik iets wil downloaden dan staat er cannot pick up package ofzo..Paar keer aan en uit doen helpt dan, maar het is wel raar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps die (nog) niet werken op iOS4.0 Mr_Trouble iPhone Apps 62 16-01-11 13:56
apps die niet werken dennisaudi iPhone Apps 1 18-07-10 04:01
applicatie maken die een site opent TakenBoxershort iPhone Apps 2 30-06-10 19:27
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.