iFunbox/iExplorer/Cyberduck discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Ik lees dat AppleTalk niet meer te installeren is op 10.6 en later. Hoe kan ik op mn Mac nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De verbinding maak je door het iDevice in Finder aan te klikken en dan de username (=root) en het password (=alpine) in te geven. Dat wordt nu opgeslagen in de Keychain en hoef je nooit meer in te geven. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
edit: Timosha, het is me inmiddels gelukt... Maar ik moet wel steeds inloggen. Had jij een trucje om dat te kunnen omzeilen, zodat ik niet steeds mn inloggevens hoef in te vullen?
haha, ik zie dat onze laatste posts elkaar kruisen. Heb je instructies opgevolgd! top! ben je zeer dankbaar voor je tijd en instructie-hulp! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2012 om 11:08 ---------- Citaat:
Succes verder |
|
|||
|
|||
ik heb je ff nog 1 prive berichtje gestuurd Timosha
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film via iFunbox op iPhone zetten. | SG3i | iPhone algemeen | 2 | 25-01-12 22:06 |
Windows: IFunbox films overzetten van pc | Vinnie197830 | Desktop-applicaties | 2 | 28-08-10 01:16 |
iFunBox | owen | Jailbreak apps en thema's | 8 | 24-06-10 01:49 |
winSCP/iPhone browser/iFunbox | scoop1 | Archief | 1 | 14-11-09 11:58 |
|
|