Positie van agenda datum discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment het thema ''Limbo HD'' op mijn iPhone staan. Heel mooi thema, alleen ik begin me een beetje te irriteren aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Positie van agenda datum
Ik heb op dit moment het thema ''Limbo HD'' op mijn iPhone staan.
Heel mooi thema, alleen ik begin me een beetje te irriteren aan de foute positie van de datum in het agenda icoon. Zie hier een screenshot hoe het bij mij is: En zie hier een screenshot hoe het zou moeten zijn: Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verbeteren? Laatst gewijzigd door Amore; 07-02-12 om 16:23. Reden: verduidelijking |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
datum agenda scherm iphone 4s | Margareta | iPhone algemeen | 4 | 03-02-12 11:15 |
tijd en datum van lockscreen | scoop1 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-11-11 20:22 |
Agenda App toont 2 datum's in icon | casper0nline | iPhone Apps | 1 | 11-04-11 17:35 |
Agenda/Calender datum grote veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-12-10 19:16 |
|
|