Springlock Alternatief discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb voor m'n zoontje een iPod Touch 3, iOS4.3.1, JB Om te zorgen dat hij niet veel kwaad kan heb ik Folderlock geinstalleerd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springlock Alternatief
Hi,
Ik heb voor m'n zoontje een iPod Touch 3, iOS4.3.1, JB Om te zorgen dat hij niet veel kwaad kan heb ik Folderlock geinstalleerd. Nu heeft hij uitgevonden dat hij de icoontjes kan verplaatsen en mappen kan maken, maar door de folderlock kan hij er daarna niet meer bij. Ik heb op internet al gezocht naar iets dat hij niet meer de icoons kan verplaatsen en kwam de cydia app Springlock tegen. Hier staat helaas bij dat deze niet meer werkt op ios 4.xx en hoger. Weet iemand misschien een oplossing/alternatief? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Applocker?
|
|
|||
|
|||
Applocker idd. Werkt perfect. Folders met wachtwoord, anti verwijderen, anti verplaatsen.
|
|
|||
|
|||
Allen dank voor jullie hulp.
Na wat gepuzzel is gelukt waar ik op doelde, zo kan de kleine geen kwaad meer |
|
|||
|
|||
IconLock is ook een mogelijkheid.
|
|
|||
|
|||
Ik heb toch nog een probleempje.
Het is me nu gelukt met de iPod, maar als ik het nu probeer met m'n iPad2 krijg ik het niet voor elkaar om de apps te locken. Ik enable applocker en zet de schijfjes aan bij de apps die ik wil locken, maar de apps zijn nog gewoon toegankelijk zonder ww. Wie heeft een idee?? Ps ik heb iconlock geprobeer maar die gaf niept het gewenste resultaat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
VolumeButtonExtender alternatief | Tunix | Jailbreak apps en thema's | 8 | 18-10-10 18:25 |
Alternatief | Rivinn | iTunes | 0 | 27-04-09 21:39 |
Alternatief animoto | jpke | iPhone Apps | 3 | 25-01-09 18:47 |
Alternatief Wetool | jjvanarend | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-12-08 20:17 |
Alternatief notities | PenDium | iPhone Apps | 2 | 22-08-08 10:52 |
|
|