Weer plugin vind locatie niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net de htc weather Dutch gedownload maar bij het invoeren van mijn stad herken hij m niet. Amsterdam; NLXX0002 vind hij wel maar Almere; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weer plugin vind locatie niet
Heb net de htc weather Dutch gedownload maar bij het invoeren van mijn stad herken hij m niet.
Amsterdam; NLXX0002 vind hij wel maar Almere; NLXX0053 weer niet. Doe ik wat fout? Kan iemand de code anders proberen bij hem/haar? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij...en yahoo weather is de code voor Almere NLXX0011
Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Citaat:
0011 is Hilversum. Zie code // Use weather.com to find your weathercode // For example searching for London, UK will get you this URL // http://www.weather.com/weather/today/London+United+Kingdom+UKXX0085 // The last part UKXX0085 is the weathercode to use var locale = "NLXX0011" //Zipcode, Postalcode, or Weathercode |
|
||||
|
||||
Da klopt...
Je kan toch ook niet verwachten dat elk dorpke zijn eigen metar station heeft... Vandaar dat aanpalende gebieden gebruik maken van een gemeenschappelijk station... Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou dan doen we het maar zonder. Toch bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lockinfo ios5.0.1 sms plugin werkt niet | patriekske | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-11 23:46 |
Locatie weer | astramen | iPhone algemeen | 1 | 10-09-10 00:05 |
Windows: iTunes vind muziek niet op de gewenste locatie | borgqueenx | iTunes | 3 | 06-02-10 16:13 |
|
|