Fring verkrijgbaar op iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Fring altijd gebruikt op mijn Windows telefoons. Deze is nu ook verkrijgbaar klaarblijkelijk voor de iPhone. fring – Make free mobile calls, IM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fring verkrijgbaar op iPhone
Ik heb Fring altijd gebruikt op mijn Windows telefoons. Deze is nu ook verkrijgbaar klaarblijkelijk voor de iPhone.
fring – Make free mobile calls, IM with Skype, MSN Messenger, ICQ, Google Talk™, SIP & Twitter, AIM® & Yahoo!™ directe link: fring mobile voip - make free mobile calls and IM to other fringsters, Skype, Google Talk, MSN, SIP, Twitter, AIM & Yahoo! buddies Iemand al ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Yeps,
Niet stabiel te krijgen hiero Ik zal binnen kort even bootloader 4.6 gaan gebruiken met fring. Ik heb het zelf ook vaak gebruikt alleen er is zo periode geweest dat het mij helemaal niet meer aansprak. Ik zal zeggen, probeer het ook eens zelf, wat bij mij gebeurd hoeft niet bij jou te gebeuren
|
||||
|
||||
kan me niet registreren...
|
|
||||
|
||||
Tja even de site goed lezen he!
iphone installation process |
|
||||
|
||||
Tijd voor een raadseltje?
|
|
|||
|
|||
Ok, what did the one snowman say to the other snowman....
Serieus: gewoon je gegevens invullen. |
|
|||
|
|||
Werkt prima!
Laatst gewijzigd door Predd; 15-04-08 om 18:33. |
|
|||
|
|||
Fring is echt een heel handig programma, heb nog geen iPhone maar op mijn Nokia N73 werkt fring prima!
|
|
||||
|
||||
Damn das een relaxed progie Die gaat de rest van de messengers denk ik vervangen kan niet wachten op meer updates Deze werkt ook via VoipCheap (gratis 300 minuten per maand)
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik kan wel inloggen maar niemand ziet mij online...kan ook niet bellen??! en niet mij hele buddy list wordt geladen! hoe kan dit?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Ipod Touch, kan het dus alleen gebruiken voor het msnen. Het chat gedeelte ziet er mooi uit, hopelijk is het ook stabieler dan Mobilechat. Alleen irritant dat je niet kunt zien wat je typt.
|
|
|||
|
|||
werkt ook bij mij lekker op 1.1.4 en 4.6 BL. Alleen is er maar plaats voor één lijntje tekst, daarna zie je niet goed meer wat je hebt getypt. Maar ik denk dat toekomstige updates dit snel gaat oplossen.
|
|
|||
|
|||
Ja idd heb me ook aangemeld bij voipcheap en nu kan ik 300 min per week gratis bellen. Je hoeft niet een start bedrag of iets dergelijks te betalen. Super!!
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik da instellen in fring voor VoipCheap te gebruiken? Of is da alleen voor op de pc?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(wel eerst een account maken bij voipcheap). Succes. |
|
|||
|
|||
Hoe krijg je die gratis minuten ?
|
|
|||
|
|||
Ik had mij ook aangemeld bij VoipCheap en ik krijg die 300 minuten helemaal niet!
|
|
|||
|
|||
idem dito; geen 300 min. Hoe en waar kan je deze verkrijgen. Thx
|
|
|||
|
|||
Volgens mij was dit een promo-stuntje of zo en hebben ze ondertussen al genoeg leden of zo, dus wij krijgen dat niet meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meerdere dit proleem? Is dit op te lossen? Laatst gewijzigd door bramtheone; 16-04-08 om 10:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fring & iPhone? | deloin | Archief | 1 | 31-03-08 15:09 |
|
|