Zoek Thema/Tweak... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een tweak die zich als thema via Winterboard op mijn iPhone4 met 5.0.1 liet installeren... Deze tweak plaatst een nieuwe app in je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zoek Thema/Tweak...
Ik had een tweak die zich als thema via Winterboard op mijn iPhone4 met 5.0.1 liet installeren...
Deze tweak plaatst een nieuwe app in je 'instellingen' die 'Springboard' heet... Daarin kan je meerdere instellingen van je springboard veranderen... Ik was zeer onder de indruk van de respring/reboot to springboard i.p.v. to lockscreen...en andere instellingen... Ik weet dat er voor de respring/reboot to springboard alternatieven bestaan maar toch had ik graag de naam van dit thema...deze tweak geweten... Heb me al rotgezocht maar vind echter nix bruikbaars terug... 'Springboard' is ook zo'n heel algemene term met duizenden returns als je ernaar zoekt... Surprise me...find me the name !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Springtomize?
|
|
||||
|
||||
Nope...dat is ie zeker niet...
Bedankt voor je input... |
|
|||
|
|||
Ben dan ook benieuwd naar deze tweak
|
|
|||
|
|||
Ik heb al heel wat af gegoogled en in Cydia gezocht maar heb nog niks gevonden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iconoclasm?
|
|
|||
|
|||
IconHarvester?
|
|
||||
|
||||
Helaas...geen van beide...
|
|
||||
|
||||
Cydia --> Nolockscreen ??
Mijn 3Gs 3.1.3 doet automatish na respring terug naar het springboard zonder tweaks.. De Iphone 4 5.0.1 gaat wel automatish terug naar lock screen |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een tweak mbt syncen | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-04-11 16:21 |
Tweak/thema gezocht!!! | jailbreakme | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-03-11 20:05 |
Tweak | AtesYurek | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-02-11 13:01 |
Wi-Fi on tweak | heijdemann | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-05-10 21:28 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
|
|