Overig op iPod erg groot discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een probleem. Op mijn iPod staat overig, ik weet wat dit zo ongeveer is maar hoe kan ik dat verwijderen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overig op iPod erg groot
Beste mensen,
Ik heb een probleem. Op mijn iPod staat overig, ik weet wat dit zo ongeveer is maar hoe kan ik dat verwijderen of kleiner maken? M.v.G, Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zou je een figuur kunnen plaatsen?
|
|
|||
|
|||
Zeker!
Hier is die dan |
|
||||
|
||||
Zouden het ook de extra bestanden van ja app's kunnen zijn?
Zo groeit FaceBoook enorm in het gebruik. instellingen algemeen gebruik Kijk daar bij de programma's Als dat het probleem is, dan kan je het beste een dergelijk programma verwijderen en weer opnieuw gaan installeren. Maar bij spellen is dat geen optie om dat je dan ook je spel niveau verwijderd. Als dat het niet is kan je dan ook aangeven wat het mogelijk wel is? |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad facebook opnieuw geinstalleerd maar nu heb ik een gig over ipv 903MB ik heb een gejaibreakt idevice dus misschien dat het aan cydia ligt? Of tweaks die meer installeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oww.. jah das dan jammer
in iedergeval bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oke ik heb geen jailbreak, maar die info heb ik hier op de site gelezen. Bedankt voor de nadere info.
Maar de vraag blijft nu dus bestaan wat plaatst Apple allemaal onder overig? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...de-iphone.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overige bestanden op ipod zijn erg groot | thechiel | iPhone algemeen | 2 | 27-04-12 17:48 |
Capasiteit 'overig' | SusanneOsinga | iPhone algemeen | 2 | 31-10-11 07:30 |
Geheugenprobleem: wat is overig? | Flydt | Archief | 1 | 11-01-09 14:42 |
Waarom zo'n groot prijsverschil iPhone en iPod? | nicolas71 | Koopinformatie Nederland | 7 | 26-09-08 10:28 |
|
|