Foutmelding vewijderen/herinstallatie Springtomize. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een oplossing voor volgend probleem: Na het runnen van iCleaner werkt Springtomize niet meer. Verwijderen en/of herinstalleren lukt niet. Cydia geeft steeds volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding vewijderen/herinstallatie Springtomize.
Ik zoek een oplossing voor volgend probleem:
Na het runnen van iCleaner werkt Springtomize niet meer. Verwijderen en/of herinstalleren lukt niet. Cydia geeft steeds volgende melding: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die iCleaner heeft /var/lib/dpkg/ vernaggeld
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In 2010 heeft de volgende oplossing bij mij gewerkt (volgens mijn persoonlijke KB):
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ondertussen de iphone hersteld.
Bedankt voor je hulp en tip Timosha. Ik heb iCleaner ook maar verwijderd maar ik heb gezien dat die ondertussen een upgrade "now officially supports iOS 5.1.x" gekregen heeft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springtomize 2 is beschikbaar IOS5+ | superzemie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-11 14:53 |
springtomize, map is anders? | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-10-11 23:28 |
Herinstallatie iTunes | Erulezz | iTunes | 1 | 08-07-09 22:14 |
Windows: Herinstallatie XP | Mark1984 | iTunes | 25 | 09-06-09 13:56 |
Synchronisatie Ipod na herinstallatie PC | wvdweijden | iTunes | 1 | 05-10-08 03:33 |
|
|