meeste apps weg na jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net een jailbreak gedaan voor de 4s met 5.1.1 na het klikken op cydia zijn de meeste van mijn apps verdwenen . apps zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meeste apps weg na jailbreak
heb net een jailbreak gedaan voor de 4s met 5.1.1
na het klikken op cydia zijn de meeste van mijn apps verdwenen . apps zoals de telefoon , sms , mail , agenda zou ik toch graag terughebben . wie kan mij helpen . ben wel nog een leek in dit soort . mvg yves |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toestel al een keer herstart?
|
|
|||
|
|||
tot 2x maal toe . ik kan wel sms en telefoonverkeer ontvangen , maar kan het niet meer terugvinden . zoals bv een gemist gesprek of sms .
|
|
||||
|
||||
Vreemd, keer herstellen en opnieuw jb, zal we de enige oplossing zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je dat proces onderbroken? Indien ja dan gaat er niets anders opzitten dan te herstellen met iTunes (zonder een backup terug te zetten) en opnieuw te jailbreaken met Absinthe 2.0.4 |
|
|||
|
|||
het proces was inderdaad onderbroken geweest , heb hem nu volledig hersteld via itunes.
iphone is nu terug de oude met jailbreak . bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan de meeste apps niet sync. | brucejones | iPhone Apps | 4 | 03-01-11 21:00 |
iPhone: Jailbreak Spirit. Alle apps weg uit springboard | sradici | Jailbreak | 9 | 01-08-10 16:58 |
|
|