File openen met: discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bijvoorbeeld met dropbox in ifile(kan ook met een andere app zijn) een bestand wil openen dan krijg je een menu met programma's waarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
File openen met:
Als ik bijvoorbeeld met dropbox in ifile(kan ook met een andere app zijn) een bestand wil openen dan krijg je een menu met programma's waarmee je dat bestand kunt openen..
Maar nu staat vaak de app er niet tussen waarmee ik hem wil openen. Is er ook een app of manier om die app toe te voegen in dat menu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apps die dat ondersteunen komen automatisch in dat menu.
|
|||
|
|||
Dus dan kunnen ze dat gewoon niet van buitenaf openen ofzo, want het bestand type wordt wel ondersteund?
Meestal gaat het om een mp3 die ik wil openen in een ringtone app of graag wil toevoegen in itunes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App met file informatie met hectometerpaaltjes | Barocky | iPhone Apps | 0 | 19-03-12 10:26 |
Sync met iTunes...file niet gevonden?? | Boeddha1939 | iTunes | 2 | 11-08-10 14:52 |
Problemen met Installeren van File info en Mobinews | Adilson | iPhone algemeen | 0 | 04-01-09 18:59 |
|
|