Hoe Suave HD installeren op iPhone 4S, iOS 5.1.1? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al uren gezocht op forums, maar vindt nergens een afdoend antwoord. Ik heb Suave gedownload uit Cydia, en dat thema is prachtig, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe Suave HD installeren op iPhone 4S, iOS 5.1.1?
Ik heb al uren gezocht op forums, maar vindt nergens een afdoend antwoord.
Ik heb Suave gedownload uit Cydia, en dat thema is prachtig, maar niet toereikend. Er zitten veel fouten in. Nu heb ik gelezen dat je Suave custom kan downloaden en zelf kan installeren. Van het internet heb ik een 1000tal Suave-icoontjes gedownload (ik dacht van hier: [MIUI][THEME] Suave HD Redone Over 1000+ Icons! Updated 7/10/12 Also added v4 - xda-developers) Nu, hoe moet ik die installeren op mijn iFeun? Ik las al via Dreamboard, of via iFile of Iexplorer, maar geen enkele uitleg die ik vind op Google lukt mij Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Suave HD kun je het beste via onderstaande pagina downloaden. Vervolgens met Winterboard activeren (thema middels SSH plaatsen in ..\Library\Themes).
MacThemes Forum • View topic - Suave HD by Thyraz, Updated 12/06/06 to 5.1.1 |
|
|||
|
|||
Super, bedankt voor je antwoord Zwe!
Ik heb nog 2 vraagjes: - Is er geen recentere Suave HD beschikbaar denk je? Deze is 2 jaar oud.. Of wordt deze uit zichzelf geüpdated? - Hoe plaats je een thema met SSH? Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Geen dank.
- De versie van Suave HD is vorige maand geupdate voor iOS 5.1.1. Te downloaden via: Suave HD 5.1.1.zip. - Verbinden via SSH: iClarified - iPhone - How to SSH Into Your iPhone Using WinSCP (Windows) of http://forum.iculture.nl/wiki/Cyberduck. Succes. |
|
|||
|
|||
Gelukt, zalig, bedankt Zwe!
Ik heb een standbeeld voor je opgetrokken in mijn voortuin Fijn weekend! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik de lockscreen achtergrond veranderen? Dit werkt niet via instellingen?
|
|
|||
|
|||
Er is een standaard achtergrond gedefinieerd in Suave HD (Wallpaper@2x.png). Dit bestand verwijderen uit het thema, dan werkt de instelling achtergrond weer zoals gebruikelijk.
|
|
|||
|
|||
Oeh thank you! dat zocht ik! .. ennehm.. ik heb een tweak dat ik andere kleur badges heb.. (roze ) maar dit werkt dus ook niet op dat thema.. hoe kan ik dat fixen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zip gedownload en in libary/themes gezet, nu ga ik naar winterboard en daar staat hij ook gewoon, maar dan staat er suavehd.zip, klopt dit dan? Is inderdaad een erg mooi thema!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juli 2012 om 09:49 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank je wel! Is er een lijst met betekenissen van de bestandsnamen? Zodat ik misschien kan gaan customizen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor support kun je gebruik maken van: MacThemes Forum • View topic - Suave HD by Thyraz, Updated 12/06/06 to 5.1.1. Succes. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu het mapje in libary/themes gezet en staat ook bij winterboard maar als ik hem respring gebeurt er niks
|
|
|||
|
|||
He, bij mij ook niet meer. Het thema is weg, ik zet het er terug in, en bij een respring gebeurt er niets meer?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2012 om 00:31 ---------- Ik heb dit nogmaals gedaan: It doesn't work for me. I did this: 1 Open SSH op iPhone 4S geïnstalleerd 2 CyberDuck op MBPro geïnstalleerd 3 Daarna het Suave HD 5.1.1 thema in /Library/Themes gezet 4 Suave HD 5.1.1 thema in Winterboard geselecteerd 5 Respring van Winterboard No pasa nada. Het Suave HD thema laadt niet zoals bij bovenstaande persoon. Waar zou het misgelopen zijn? |
|
|||
|
|||
iemand die verlichting brengt?
|
Labels |
jailbreak 5.1.1, suave hd, themes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone nieuwe IOS installeren en Apple ID | Robpie83 | iPhone algemeen | 5 | 11-01-12 21:52 |
hoe kan je customize installeren op iphone 3.1.3 | TakenBoxershort | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-10 11:18 |
Hoe rock your iPhone opeen jailbroken 2G installeren? | dendirk | Archief | 2 | 08-11-09 20:15 |
|
|