iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alle menu's zwart ! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12330-alle-menu-s-zwart.html)

croiman 06-05-08 18:32

8 Bijlage(n)
hier de screenshots van de mobile musicplayer, is nog niet helemaal klaar zoals je ziet, maar om je al een iedee te geven, van de controls balk, knopje, kleuren enz....

Undertaxxx 06-05-08 20:12

Ziet er erg leuk uit maar niet meteen mijn smaak. Anyway ik heb gevonden waarom sommige apps zoals sms, safari etc eerst nog een blauw beeld laten zien. Ik zal binnen dit en een half uur de update posten voor compleet zwarte menu's.

macfreaker 06-05-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 108665)
Ziet er erg leuk uit maar niet meteen mijn smaak. Anyway ik heb gevonden waarom sommige apps zoals sms, safari etc eerst nog een blauw beeld laten zien. Ik zal binnen dit en een half uur de update posten voor compleet zwarte menu's.

Dat klinkt goed, want is eigenlijk wel storend hoor. Goed werk en doe zo voort.

iMario 06-05-08 20:17

Stiekem wachte ik daar al op:p
maar zowiezo is het vet!!:cool:

iScorpio 06-05-08 20:26

Ziet er erg goed uit, thanks!

Undertaxxx 06-05-08 20:34

Ok ik heb even een klein photoshop probleem, dus mensen met photoshop ervaring pm me even.

croiman 06-05-08 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 108665)
Ziet er erg leuk uit maar niet meteen mijn smaak. Anyway ik heb gevonden waarom sommige apps zoals sms, safari etc eerst nog een blauw beeld laten zien. Ik zal binnen dit en een half uur de update posten voor compleet zwarte menu's.

Blauw beeld? de "default.png" ?

Undertaxxx 06-05-08 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 108698)
Blauw beeld? de "default.png" ?

Uiteraard ;)

croiman 06-05-08 21:16

ik heb zo mijn custom pics gemaakt die ik als opstart scherm van ALLE apps in iphone opstarten.

SoundForge 08-05-08 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 108665)
.....................Anyway ik heb gevonden waarom sommige apps zoals sms, safari etc eerst nog een blauw beeld laten zien. Ik zal binnen dit en een half uur de update posten voor compleet zwarte menu's.

Citaat:

Ok ik heb even een klein photoshop probleem, dus mensen met photoshop ervaring pm me even.
Al wat gevorderd met de update, Undertaxxx? Of heb je nog steeds problemen met Photoshop.

croiman 08-05-08 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 108671)
Stiekem wachte ik daar al op:p
maar zowiezo is het vet!!:cool:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 108676)
Ziet er erg goed uit, thanks!

over wat hebben jullie t nu?? Kan nie volgen.....

iMario 08-05-08 13:02

over de zwarte menu's van Undertaxxx:)

croiman 08-05-08 13:03

ha ok, dan weet ik da da van mij op niks trekt ;)

Undertaxxx 08-05-08 16:19

Ja Yingi heeft me even geholpen met cs'en. Anyway alles is nu volledig zwart, alleen safari laat toch nog altijd een grijs achtig beeld zien voor hij de zwarte toont. Toch heb ik die ook helemaal zwart gemaakt maar op iphone komt deze grijs over, dit is alleen bij safati. Ik zal vanavond alle defaults even posten.

Edit; Heb het superdruk gehad deze week maar ik heb zonet alles converted naar de zwarte kleur. Dat wil dus zeggen alle default.png's van standaard applicaties. De andere voor Bossprefs etc komen later ergens dit weekend, als er mensen voor een bepaalde applicatie één willen moet je even de default.png ervan hier posten.

iMario 09-05-08 17:23

Super vet!:)

Undertaxxx 09-05-08 18:11

1 Bijlage(n)
Hier zijn al de zwarte menu's voor alle standaard applicaties. Heb alles netjes in mappen gedaan met de correct naam, even ssh'en en klaar. Enjoy

truckdiver 09-05-08 18:27

1 Bijlage(n)
mooi werk van gemaakt
maar kan niet alle mappen openen op een mac!
is alleen die van maps die ik kan uitpakken en de rest niet
of moet ik het anders doen ipv 1 voor 1 op de iphone te zetten?

Undertaxxx 09-05-08 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 110224)
mooi werk van gemaakt
maar kan niet alle mappen openen op een mac!
is alleen die van maps die ik kan uitpakken en de rest niet
of moet ik het anders doen ipv 1 voor 1 op de iphone te zetten?

Geen idee hoe dat op een MAC kan uitgepakt worden, ik veronderstel ook met WINRAR maar dan voor mac ? Ik heb gewoon de mappen in een rar bestand gedaan en geupload.

croiman 09-05-08 18:56

geen probleem hier ermee.

iMario 09-05-08 19:10

Thanks Undertaxxx het is helemaal goed nu:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.