iPhone als extern toetsenbord voor iPad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben opzoek naar een tweak waarmee ik mijn iPhone als extern toetsenbord voor mijn iPad. Na wat rondzoeken vond ik een tweak genaam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone als extern toetsenbord voor iPad
Hey,
Ik ben opzoek naar een tweak waarmee ik mijn iPhone als extern toetsenbord voor mijn iPad. Na wat rondzoeken vond ik een tweak genaam 'webe++' maar deze blijkt niet compatible te zijn voor 5.1.1. Ik vond ook een app 'external keyboard' maar deze is niet wat ik zoek. Is er misschien een tweak of amp waarmee ik mijn iPhone als bluetooth/Wi-Fi toetsenbord kan gebruiken voor mijn iPad? Vriendelijke groeten, Rsdragonboy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als iPad toetsenbord | wouter2190 | iPhone algemeen | 1 | 15-06-12 12:58 |
iPad als toetsenbord? | kroketje76 | iPad algemeen | 0 | 13-11-11 20:22 |
Mac als extern toetsenbord voor iPhone | Becksteen | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-05-11 15:05 |
3gs met extern toetsenbord | sebassi | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 08-08-09 17:15 |
|
|