Tekst verwijderen "voer toegangscode in" bij onlocken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ontgrendel tekst reeds kunnen aanpassen. Helaas nog niet gevonden (met search) op dit forum, hoe ik de tekst weg krijg als ik de ontgrendelcode moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekst verwijderen "voer toegangscode in" bij onlocken
Ontgrendel tekst reeds kunnen aanpassen. Helaas nog niet gevonden (met search) op dit forum, hoe ik de tekst weg krijg als ik de ontgrendelcode moet invullen. Dus het gaat hier over de tekst "voer toegangscode in".
Bedankt. (1ste post op dit geweldige forum) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij was dit mogelijk met springtomise, weet het alleen niet zeker.
|
|
|||
|
|||
Iemand een ander idee? Bij mij zit de tekst ook in de weg!
|
|
|||
|
|||
Onderstaande link heb ik gebruikt voor m'n lockscreen; strak én geen slider maar dat smalle balkje.
A beautiful verbal clock for your Lock screen Zelf heb ik nog een tweak gebruikt om het toetsenbord voor de code grotendeels transparant te maken, vond ik mooier bij het theme staan. Hoop dat dit je wat de goede kant op helpt. |
|
|||
|
|||
Met springtomize kan ik zo te zien niet "voer toegangscode in" verwijderen. Wie weet hoe het wel kan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 299 | 24-01-12 01:02 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Statusbalk tekst: "iPad" na snowbreeze | hoekstra89 | Jailbreak [archief] | 3 | 06-07-10 07:58 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
"T9" probleem op iPhone (aanvullen en corrigeren ingetikte tekst) | Ermo | iPhone algemeen | 2 | 13-08-08 11:13 |
|
|