//

Dreamboard Gyro 2 HD vragen

Dreamboard Gyro 2 HD vragen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een aantal vragen mbt tot dit thema. Allereerst de weer widget, deze veranderd niet automatisch van temperatuur en weer, maar alleen als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-12, 23:17
Duss321 Duss321 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 7
Standaard Dreamboard Gyro 2 HD vragen

Ik zit met een aantal vragen mbt tot dit thema.
Allereerst de weer widget, deze veranderd niet automatisch van temperatuur en weer, maar alleen als ik opnieuw de locatiecode invoer, wat nogal onhandig is.
Is hier een oplossing voor?
Mijn typophone4 lockscreen heeft ook een weer widget en deze veranderd wel mee. Helaas kan ik in de gyro 2 plist of in de LAW functions.js niks soortgelijks vinden om dit voor elkaar te krijgen, of zie ik dit over het hoofd?

Als 2e, ik heb whatsapp toegevoegd bij de springboard apps, alleen hoe krijg ik er notificaties bij. Zeg maar zoals de facebook app, die rode cijfertjes.

Als laatste ik weet dat er een template bij zit om je zelfgemaakte plaatje van 209x164 pixel van dezelfde schaduw en rand te voorzien als de originele.
Alleen hoe werkt dit, dit kan wsl alleen via photoshop en pc? (pc is helaas overleden vorige week).

Ik weet dat het een ouder thema is, maar naar mijn mening ook de mooiste en meest overzichtelijke. Hoop dat er iemand is die kan helpen.

Alvast bedankt.

EDIT: Ik heb gekeken op verschillende sites en de zoekfunctie gebruikt, maar ik er maar niet uit.
EDIT: het weer heb ik voor elkaar gekregen, je hoeft alleen wat aan te passen in het function.js gebeuren. Je hoeft op deze manier ook niet meer handmatig je zipcode in te vullen als je bv respringt of als hij crasht of wat dan ook.
Alleen de andere 2 vragen zit ik nog mee.

Laatst gewijzigd door Duss321; 25-08-12 om 13:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dreamboard lag/crashende apps Scandax Jailbreak apps en thema's 2 15-07-12 17:28
Dreamboard jorrissubje Jailbreak apps en thema's 8 07-03-12 20:52
DreamBoard: Endroid thema Nederlands weer? Yoshi2889 Jailbreak apps en thema's 4 01-01-12 16:59
gyro probleem Modern Combat 2 Peetrock iPad Games 2 14-09-11 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.